Telltale games

1
De Telltale games. De games vol met keuzes. Er zijn ondertussen al veel verschillende series van Telltale, zoals the walking dead, tales from the borderlands, minecraft: story mode en nog meer. Dit topic is dus voor alles van Telltale.

Er zijn vandaag 3 nieuwe games aangekondigd:

The walking dead: the final season in 2018:


Batman: the enemy within op 8 augustus:


The wolf among us: season 2 in 2018:
Image

Re: Telltale games

5
Meestal houd ik wel van mythes en sprookjes in games, maar The wolf among us vond ik eigenlijk helemaal niet zo leuk. Ik weet niet wat het was, maar de game lag mij niet. Doe mij maar tales from the borderlands :D
Image

Re: Telltale games

6
minermb wrote:Meestal houd ik wel van mythes en sprookjes in games, maar The wolf among us vond ik eigenlijk helemaal niet zo leuk. Ik weet niet wat het was, maar de game lag mij niet. Doe mij maar tales from the borderlands :D
of nieuwe GoT hoewel ik nog enkel maar de eerste 2 seizoenen heb gezien ! Maar de Telltale game was wel geslaagd vond ik.

Re: Telltale games

7
minermb wrote:Meestal houd ik wel van mythes en sprookjes in games, maar The wolf among us vond ik eigenlijk helemaal niet zo leuk. Ik weet niet wat het was, maar de game lag mij niet. Doe mij maar tales from the borderlands :D
Het heeft ook wel een hele specifieke, volwassen, stijl. Ik denk dat het een kwestie van 'you love it or hate it' is: geen grijs gebied.
Image

Re: Telltale games

8
ik zie niet meteen een apart topic voor de game Batman van Telltale, dan maar mijn vraag hier. Ik kan de video's, die als bonus erbij zitten niet afspelen. Ik krijg de melding dat er een fout is met de connectie met de Telltale server, vind ik toch raar. Is er iemand die de game heeft en eens kan testen effe of dit ook het geval is ?

Re: Telltale games

9
Gamefreak wrote:ik zie niet meteen een apart topic voor de game Batman van Telltale, dan maar mijn vraag hier. Ik kan de video's, die als bonus erbij zitten niet afspelen. Ik krijg de melding dat er een fout is met de connectie met de Telltale server, vind ik toch raar. Is er iemand die de game heeft en eens kan testen effe of dit ook het geval is ?
Kan het straks eens proberen maar ik heb ook al gehad dat ik eerst wel ingelogd geraakte op de servers en dan na een uur spelen niet meer. Misschien gewoon alles eens opnieuw opstarten want waarschijnlijk zijn dat crappy servers :P
Image

Re: Telltale games

10
Ik heb het eens geprobeerd en ik kan die video's ook niet bekijken, ook al ben ik ingelogd op de server. Het is gewoon crappy service van telltale ... :P Helft van de tijd lukt het ook niet om in te loggen op hun servers.
Image