Adam's Venture Origins

1
Image
Men beweert dat dit een adventure zou zijn, mijns inziens echter valt het meer in de categorie puzzelgames. De puzzels die ik tot dusverre ben tegengekomen waren nog geen echte hersenkrakers maar die komen nog heb ik uit de reviews begrepen.

Je hoeft niemand te doden, er wordt ook niet op je gejaagd of geschoten, dus weer een fijne game om te ontspannen. Grafisch ziet het er best behoorlijk uit hoewel de protagonist het nichterige loopje heeft van een homo die net een goede beurt van zijn vriendje heeft gehad. Let wel, ik heb niets tegen homo’s, er zouden er veel meer van moeten zijn, dan was de wereld vast minder overbevolkt!
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Adam's Venture Origins

5
paveman wrote:Heb je ook de review van maxi op ons eigen blog nog even doorgelezen? Leuke intro btw
Nee, die had ik blijkbaar over het hoofd gezien. Bedankt voor de tip en goede review Maxi! :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Adam's Venture Origins

6
Ik ben nu bezig met het verkrijgen van benzine. Daar je geen idee hebt waar de 3 blikken met benzine te vinden zijn en je telkens opnieuw kunt beginnen zodra een bewaker zijn licht op je laat schijnen, is het een volkomen trial and error missie. Misschien kan Adam, de protagonist, beter proberen om met zijn speciale loopje de bewakers te verleiden?
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Adam's Venture Origins

7
Ik heb het einde bereikt vrijwel zonder een guide te gebruiken! De mazes waren een crime en ook de passages waar je niet gezien mocht worden maar verder leuk om te spelen en niet te lang. Ik zal me weer eens op de rpg's gaan storten. :)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Adam's Venture Origins

8
Sora_Lizard wrote:
Image
Men beweert dat dit een adventure zou zijn, mijns inziens echter valt het meer in de categorie puzzelgames. De puzzels die ik tot dusverre ben tegengekomen waren nog geen echte hersenkrakers maar die komen nog heb ik uit de reviews begrepen.

Je hoeft niemand te doden, er wordt ook niet op je gejaagd of geschoten, dus weer een fijne game om te ontspannen. Grafisch ziet het er best behoorlijk uit hoewel de protagonist het nichterige loopje heeft van een homo die net een goede beurt van zijn vriendje heeft gehad. Let wel, ik heb niets tegen homo’s, er zouden er veel meer van moeten zijn, dan was de wereld vast minder overbevolkt!
:)
cron