Life is Strange: Before the Storm

1
Platform: PS4
Ontwikkelaar: Deck Nine Games
Uitgever: Square Enix
Genre: Avontuur
Release: Eerste episode: 31 augustus 2017



De ontmoeting tussen Chloe en Rachael
Kruip in de huid van een onwaarschijnlijke rebel in de duistere voorgeschiedenis van Life is Strange, de hitgame van Dontnod uit 2016.

Before the Storm speelt zich drie jaar voor de dramatische gebeurtenissen uit de eerste game af. In dit nieuwe verhaal keer je terug naar het fictieve stadje Arcadia Bay, waar je als de 16-jarige Chloe Price een onverwacht verbond sluit met het mooie en populaire meisje Rachael Amber.

Door enkele onverwachte gebeurtenissen raken de levens van de twee meisjes met elkaar verbonden. Jij bepaalt hoe het verhaal verder gaat; beïnvloed alle actie met de je beslissingen en accepteer de consequenties van je keuzes.

Bron: PlayStation.com
Image

Re: Life is Strange: Before the Storm

2
Marty wrote:Zag geen topic voor deeltje 2 maar voor de platinum hunters onder ons moet je de deluxe editie kopen om de platinum te kunnen halen voor Life is Strange Before the Storm

De deluxe editie bevat een missie die niet in de normale versie zit en als je die missie uitspeeld krijg je een trophy en aangezien die trophy is de basis lijst zit kun je dus niet de platinum halen met de normale versie

bron: Pushsquare

EDIT:
Is een fout van de makers en de trophy zal waarschijnlijk gewoon een dlc trophy worden
Ik hoop dat het inderdaad een fout is, want anders zou dat een evolutie zijn die niemand graag ziet komen...
Image

Re: Life is Strange: Before the Storm

10
Sanity penguin wrote:
Gamefreak wrote:weet iemand of de game ook fysiek uitkomt ?
Toch nog niet officieel volgens mij. Originele LiS kreeg ook pas fysieke release nadat episode 5 uitkwam dus misschien hier hetzelfde?
Lijkt me sterk af te hangen van het succes van de game.
ik koop hem liever op disc vandaar...
cron