Re: Detroit: Become Human

16
met0t0 wrote:
Mr.Wolf wrote:Heb ook de demo gespeeld :p Als God Of War vorige week niet was uitgekomen, was ik deze direct gaan halen. Toch wel zot dat je 6 verschillende eindes ofzo kunt behalen in een demo van 20 minuutjes
Dat is inderdaad al indrukwekkend, al vraag ik mij af in welke mate het grote verhaal verschillende eindes kan hebben. Als het zoals Heavy Rain is, zou ik heel blij zijn. Bij Beyond: Two Souls viel het op dat vlak wat tegen.
Wel heel leuk dat er een demo van is :)
Dat zal zeker het geval zijn! Er zullen een pak meer mogelijkheden zijn dan in Heavy Rain. Gelukkig dit keer wel met de mogelijkheid om makkelijker middenin het verhaal verder te gaan (dus niet helemaal opnieuw hoeven spelen).
Bron: vorige week of zo op PS Blog (EU)
Image

Re: Detroit: Become Human

17
met0t0 wrote:
Mr.Wolf wrote:Heb ook de demo gespeeld :p Als God Of War vorige week niet was uitgekomen, was ik deze direct gaan halen. Toch wel zot dat je 6 verschillende eindes ofzo kunt behalen in een demo van 20 minuutjes
Dat is inderdaad al indrukwekkend, al vraag ik mij af in welke mate het grote verhaal verschillende eindes kan hebben. Als het zoals Heavy Rain is, zou ik heel blij zijn. Bij Beyond: Two Souls viel het op dat vlak wat tegen.
Wel heel leuk dat er een demo van is :)
dat doen die gozers van Quantic Dreams bijna altijd. Bij Heavy Rain en Beyond was dat ook !!

Re: Detroit: Become Human

18
Gamefreak wrote:
met0t0 wrote:Wel heel leuk dat er een demo van is :)
dat doen die gozers van Quantic Dreams bijna altijd. Bij Heavy Rain en Beyond was dat ook !!
Bij hen gelukkig wel, maar jammer genoeg komen er de laatste tijd precies maar weinig demo's uit.
Deze game koop ik toch sowieso wel, de demo zorgt alleen voor extra bevestiging :)

Re: Detroit: Become Human

19
Heb de demo ook gespeeld en moet zeggen dat ik erg enthousiast ben. Voelde al veel meer aan als Heavy Rain dan Beyond: Two Souls, wat ik erg positief vind. Ga de demo zeker nog een paar keer spelen. Misschien de eerste game in jaren die ik voor de volle pond ga ophalen.
Image

Re: Detroit: Become Human

20
billie91 wrote:Heb de demo ook gespeeld en moet zeggen dat ik erg enthousiast ben. Voelde al veel meer aan als Heavy Rain dan Beyond: Two Souls, wat ik erg positief vind. Ga de demo zeker nog een paar keer spelen. Misschien de eerste game in jaren die ik voor de volle pond ga ophalen.
:eek:

Re: Detroit: Become Human

23
RoyVdW wrote:Dat zijn leuke plats Detroit en Burnout proficiat mensen die ga ik ook nog halen ;)

Wat vond je ervan Kolm?? Benieuwd.
Als je Heavy Rain leuk vond, dan ga je deze ook leuk vinden!
Ik weet dat sommige mensen niet zo te vinden zijn voor het systeem van QTE's en daar ben ik zelf ook niet zo'n fan van. Heb op beide moeilijkheidsgraden gespeeld en viel me op dat het in gevechten op easy eigenlijk ook nog best goed opletten was, want je had heel weinig tijd om ze in te drukken. Enige voordeel was dat het dan maar tussen 2 knoppen ging ipv vanalles xD
En als je voor de platinum gaat, dan ga je bepaalde stukken 3-4 keer spelen en dan zou je op den duur ook willen dat er een soort van skip button was zoals in visual novels. Maar daarmee is al het negatieve wel gezegd vind ik!
Verhaal was meeslepend met hier en daar een verrassende plot twist en grafisch... :love: :love:
Image

Re: Detroit: Become Human

26
Gamefreak wrote:mij lijkt ie ook vet, de best tot nu toe: beter dan Fahrenheit, Heavy Rain en Beyond....
Ik ga bewust Heavy Rain deze maand met PS+ niet downloaden omdat ik die langdradig vond en heeft geen herspeelwaarde. Zou het enkel spelen voor de platinum zoals Beyond, maar nu geen zin om deze ook nog eens opnieuw te doen en tien keer het laatste hoofdstuk doen voor alle eindes.
Image

Re: Detroit: Become Human

27
RoyVdW wrote:Ik ga bewust Heavy Rain deze maand met PS+ niet downloaden omdat ik die langdradig vond en heeft geen herspeelwaarde. Zou het enkel spelen voor de platinum zoals Beyond, maar nu geen zin om deze ook nog eens opnieuw te doen en tien keer het laatste hoofdstuk doen voor alle eindes.
Ik vind deze games net wel heel goed qua herspeelwaarde. Ok ja, bij Heavy Rain was het een andere ervaring eens ge wist wie de moordenaar was, maar dan nog zijn er veel wegen naartoe en nieuwe details te ontdekken.

Re: Detroit: Become Human

28
Details? Bedoel je dat omtrent het verhaal of? Als je de platinum al gehaald hebt denk ik niet dat de game nog iets nieuws te bieden heeft want dan heb je haast elk hoofdstuk al drie keer gezien net zoals Beyond ook een grind was op het einde en ik blij was dat het over was. Het is leuk om een oude game nog eens te herspelen, maar een meerwaarde is het niet voor mij want met dit soort games ken je het verhaal al en is het tijdopvulling die ik beter kan spenderen aan andere dingen :)

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Detroit: Become Human

29
RoyVdW wrote:Details? Bedoel je dat omtrent het verhaal of? Als je de platinum al gehaald hebt denk ik niet dat de game nog iets nieuws te bieden heeft want dan heb je haast elk hoofdstuk al drie keer gezien net zoals Beyond ook een grind was op het einde en ik blij was dat het over was. Het is leuk om een oude game nog eens te herspelen, maar een meerwaarde is het niet voor mij want met dit soort games ken je het verhaal al en is het tijdopvulling die ik beter kan spenderen aan andere dingen :)
Ah ja, vanuit trophyperspectief kan ik het zeker wel begrijpen. Zeker na zoveel moeite te doen voor de platinum van Heavy Rain, dan hebt ge het inderdaad wel al allemaal gezien. Ik bedoelde het eerder algemeen, dat dit soort games zeker meer dan één keer doorgespeeld kunnen worden en er dan veel nieuwe dingen zullen opvallen of ge zelfs volledig nieuwe stukken te zien krijgt :)