Detroit: Become Human

1
Platform: PS4
Ontwikkelaar: Quantic Dream
Uitgever: Sony Interactive Entertainment
Genre: Adventure (?)
Release: 2018 (?)

Nieuws over de game op de PXtR Blog (klik).

Het is lange tijd stil geweest rond deze game, maar onlangs kwam ik toch dit filmpje tegen dat ik met jullie wou delen :)


Bij de aankondiging had ik wel het vermoeden dat het een goede game zou worden, maar wist ik nog niet welke richting ze uit wouden met de game. Nu is dat wel al duidelijker. Ik ben blij dat het maken van keuzes duidelijk echt redelijk grote gevolgen heeft zelfs voor maar kleinere aparte scènes. En dan nu hopen dat er ook even veel invloed is op het groter verhaal.

Re: Detroit: Become Human

9
Ik ga zoveel mogelijk van de trailers vermijden. Zeker als de game uitgekomen is, ga ik er mij goed van moeten afsluiten :P
Het klinkt allemaal wel heel groots. Het spreekt mij vooral aan dat alle personages op verschillende momenten in de game zouden kunnen sterven, niet alleen vanaf een bepaald punt zoals in Heavy Rain. Er zal dus heel wat voorzichtiger gespeeld moeten worden. Niet zoals mijn eerste keer Heavy Rain, dat had een nogal dramatische afloop... :-"

Re: Detroit: Become Human

10
met0t0 wrote:Ik ga zoveel mogelijk van de trailers vermijden. Zeker als de game uitgekomen is, ga ik er mij goed van moeten afsluiten :P
Het klinkt allemaal wel heel groots. Het spreekt mij vooral aan dat alle personages op verschillende momenten in de game zouden kunnen sterven, niet alleen vanaf een bepaald punt zoals in Heavy Rain. Er zal dus heel wat voorzichtiger gespeeld moeten worden. Niet zoals mijn eerste keer Heavy Rain, dat had een nogal dramatische afloop... :-"
bij mij ook, vooral toen ik wist wie de killer was....

Re: Detroit: Become Human

12
Ik vind de demo alvast geweldig. Heb hem al meer dan een uur gespeeld want ik wou alles unlocken op die flowchart en de eindes weten.

En ja. Als dit echt maar één scène was van een spel met lengte van Heavy Rain of Beyond zal het verdomd moeilijk worden om iedereen in leven te laten. Vond het al best heftige keuzes en spannend. Of ze moeten elke opdracht apart met quest select doen ipv doorlopend verhaal dat aan elkaar hangt.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Detroit: Become Human

13
RoyVdW wrote:Ik vind de demo alvast geweldig. Heb hem al meer dan een uur gespeeld want ik wou alles unlocken op die flowchart en de eindes weten.

En ja. Als dit echt maar één scène was van een spel met lengte van Heavy Rain of Beyond zal het verdomd moeilijk worden om iedereen in leven te laten. Vond het al best heftige keuzes en spannend. Of ze moeten elke opdracht apart met quest select doen ipv doorlopend verhaal dat aan elkaar hangt.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
helemaal mee eens, de demo was echt top. Snel meer van dit !!

Re: Detroit: Become Human

15
Mr.Wolf wrote:Heb ook de demo gespeeld :p Als God Of War vorige week niet was uitgekomen, was ik deze direct gaan halen. Toch wel zot dat je 6 verschillende eindes ofzo kunt behalen in een demo van 20 minuutjes
Dat is inderdaad al indrukwekkend, al vraag ik mij af in welke mate het grote verhaal verschillende eindes kan hebben. Als het zoals Heavy Rain is, zou ik heel blij zijn. Bij Beyond: Two Souls viel het op dat vlak wat tegen.
Wel heel leuk dat er een demo van is :)