Re: Bugs & gewenste functies

18
Gamefreak wrote:geen echte bug maar hoe kan ik mijn avatar opslaan voor op de blog ? ik heb zitten zoeken maar vind t niet...
Voor WordPress wordt een 'gravatar' aangemaakt. Dat kun je doen via: https://nl.gravatar.com/.

Je moet hetzelfde e-mailadres gebruiken als hier en je kunt een andere avatar kiezen dan op het forum. Hoeft niet natuurlijk. :D
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Bugs & gewenste functies

21
Sanity penguin wrote:
Toon8 wrote:Is er een functie om aangemeld te blijven op het forum? Steeds als ik terugkeer naar het forum (na bvb sluiten van de browser) moet ik me weer inloggen.
In plaats van je via de snelle module in de zijbalk in te loggen, klik bovenaan op inloggen.
Daar krijg je dan ook de optie aangeboden om je gegevens te onthouden. Zo zou het moeten lukken.
Zo lukt het idd :cool:
Image

Re: Bugs & gewenste functies

23
Gamefreak wrote:weer geen echte bug, maar een kleine bemerking, ik vind het een beetje raar dat je twee keer moet aanmelden alsook uitloggen op t forum en blog :think:
Voor zover ik het bemerk is dat ik me niet extra hoef aan te melden op de blog als ik via het forum ben 'binnengekomen'. Als ik dan de blog verlaat met 'logout' word ik weer teruggebracht naar het forum. Niet geheel onlogisch daar we het forum als basis hebben gekozen en daar de blog aan vast gekoppeld hebben. :smug:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Bugs & gewenste functies

24
Sora_Lizard wrote:
Gamefreak wrote:weer geen echte bug, maar een kleine bemerking, ik vind het een beetje raar dat je twee keer moet aanmelden alsook uitloggen op t forum en blog :think:
Voor zover ik het bemerk is dat ik me niet extra hoef aan te melden op de blog als ik via het forum ben 'binnengekomen'. Als ik dan de blog verlaat met 'logout' word ik weer teruggebracht naar het forum. Niet geheel onlogisch daar we het forum als basis hebben gekozen en daar de blog aan vast gekoppeld hebben. :smug:
Ik zou het niet beter kunnen uitleggen :cool:
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Bugs & gewenste functies

25
Ik weet niet of jullie online konden van 00u00 tot 01u30 ofzo? Ik ben er toen maar twee keer een paar seconden op geraakt. Dit nadat ik een bericht voor de Blog had goedgekeurd, dus ik hoop dat het daar niks mee te maken had.
Dit zijn de browserversies waarmee ik geprobeerd heb om op de website (zowel Blog als forum werkten niet) te geraken: Firefox 36.0.1 en Internet Explorer 11.0.9600.17631.
OS: Windows 8.1

Hier screenshots van de foutmeldingen die ik kreeg. Het waren telkens zulke foutmeldingen:
Image
Image
Vreemd genoeg: wanneer ik via WiFi via mijn smartphone op de site wilde geraken, lukte het ook niet. Probeerde ik het met 3G, dan lukte het plots wel! :?

Re: Bugs & gewenste functies

26
met0t0 wrote:Ik weet niet of jullie online konden van 00u00 tot 01u30 ofzo? Ik ben er toen maar twee keer een paar seconden op geraakt. Dit nadat ik een bericht voor de Blog had goedgekeurd, dus ik hoop dat het daar niks mee te maken had.
Dit zijn de browserversies waarmee ik geprobeerd heb om op de website (zowel Blog als forum werkten niet) te geraken: Firefox 36.0.1 en Internet Explorer 11.0.9600.17631.
OS: Windows 8.1

Hier screenshots van de foutmeldingen die ik kreeg. Het waren telkens zulke foutmeldingen:
Image
Image
Vreemd genoeg: wanneer ik via WiFi via mijn smartphone op de site wilde geraken, lukte het ook niet. Probeerde ik het met 3G, dan lukte het plots wel! :?
Deden alle andere websites het nog wel? Meestal moet je bij zo'n foutmelding gewoon je internetverbinding van je router even resetten.

Re: Bugs & gewenste functies

28
Sanity penguin wrote:Ik heb eens wat proberen opzoeken met die foutmelding en die zou firefox gebonden zijn?
Kan het zijn dat je pc net uit slaapmodus ofzo kwam bij het proberen verbinding maken?
Ik kreeg die melding inderdaad alleen maar in Firefox, in Internet Explorer kwam er gewoon de melding dat het te lang duurde om te verbinden.
BozeGozerXrd wrote:Deden alle andere websites het nog wel? Meestal moet je bij zo'n foutmelding gewoon je internetverbinding van je router even resetten.
Alle andere websites deden het wel perfect, zowel in Firefox als Internet Explorer. Daarom dat ik het zo raar vind :?

Re: Bugs & gewenste functies

29
met0t0 wrote:Ik weet niet of jullie online konden van 00u00 tot 01u30 ofzo? Ik ben er toen maar twee keer een paar seconden op geraakt. Dit nadat ik een bericht voor de Blog had goedgekeurd, dus ik hoop dat het daar niks mee te maken had.
Dit zijn de browserversies waarmee ik geprobeerd heb om op de website (zowel Blog als forum werkten niet) te geraken: Firefox 36.0.1 en Internet Explorer 11.0.9600.17631.
OS: Windows 8.1

Hier screenshots van de foutmeldingen die ik kreeg. Het waren telkens zulke foutmeldingen:
Image
Image
Vreemd genoeg: wanneer ik via WiFi via mijn smartphone op de site wilde geraken, lukte het ook niet. Probeerde ik het met 3G, dan lukte het plots wel! :?
vlucht allen ! IS heeft ons gevonden :q:
cron