Re: Migratie

17
RoyVdW wrote:Goed heb de mail ook aangehad. Oké dan kan ik me concentreren op het platten van Sherlock Holmes deze week :lol:
Succes! :cool:
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Migratie

21
Sanity penguin wrote:
cd_BE wrote:Al begrijp ik niet goed waarom dat het offline moet gaan? Ik heb een tijdje geleden ook een WP migratie gedaan en die site is van de ene dag op de andere overgezet zonder dat het publiek er iets van gemerkt heeft. Gaat tegenwoordig toch allemaal als een fluitje van een cent, niet?
Zoals Shampi aanhaalt; nieuwe host verzorgt de migratie zelf.
Offline halen leek ons de best oplossing om ervoor te zorgen dat alle comments en posts hier op forum integraal worden overgenomen.
Op die manier hebben we ook de mogelijkheid om, moest er iets foutlopen, in te grijpen zonder voor "paniek" te zorgen omdat de site ineens offline zou gaan.
Ah, op die manier. Dan is het te begrijpen. Ik heb de migratie zelf gedaan, of eerder moest het zelf doen. Dat was het "nadeel" aan een goedkopere host. Maar zo leert een mens bij, niet :saint:
I do not suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Beta Trial Member since: 07-07-2003
Mac USER , since 28 - 09 - 2006!

Re: Migratie

23
RoyVdW wrote:Kan nog gwn posten terwijl het al 25 maart is? Oké goed :smug:
Alles verloopt vlotter dan gehoopt :)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Migratie

25
Migratie en overdracht domeinnaam voltooid. Hopelijk heeft niemand er teveel last van gehad, maar ik denk dat we de downtime prima beperkt hebben :)
Als alles goed is, zou het laden e.d. sneller moeten verlopen nu.
Image