Re: Bugs & gewenste functies

47
Gamefreak wrote:
ShAmPi wrote:Niemand leest de faqtopic zeker?
de faqwat ? is dat iets waar je je belastingen moet invullen ? :q:
Nee, dat moet in de fuqtopic

Om zulke misverstanden in de toekomst te voorkomen lijkt het me een goed idee het fAq topic te hernoemen naar "Het hele belangrijke informatie over de werking van het forum topic".

Re: Bugs & gewenste functies

48
BozeGozerXrd wrote:Nee, dat moet in de fuqtopic

Om zulke misverstanden in de toekomst te voorkomen lijkt het me een goed idee het fAq topic te hernoemen naar "Het hele belangrijke informatie over de werking van het forum topic".
:)

Zouden er veel kleuters gamen denk je? :think:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Bugs & gewenste functies

50
Sora_Lizard wrote:
BozeGozerXrd wrote:Nee, dat moet in de fuqtopic

Om zulke misverstanden in de toekomst te voorkomen lijkt het me een goed idee het fAq topic te hernoemen naar "Het hele belangrijke informatie over de werking van het forum topic".
:)

Zouden er veel kleuters gamen denk je? :think:
Blijkbaar wel, maar die zitten hier toch niet denk ik. Laat mij er wel even buiten :q:
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Bugs & gewenste functies

51
Sora_Lizard wrote:
BozeGozerXrd wrote:Nee, dat moet in de fuqtopic

Om zulke misverstanden in de toekomst te voorkomen lijkt het me een goed idee het fAq topic te hernoemen naar "Het hele belangrijke informatie over de werking van het forum topic".
:)

Zouden er veel kleuters gamen denk je? :think:
Hebben we het over kleuters in de zin van mentale leeftijd? Dan ja, het meerendeel zelfs.

Re: Bugs & gewenste functies

52
BozeGozerXrd wrote:Hebben we het over kleuters in de zin van mentale leeftijd? Dan ja, het meerendeel zelfs.
Toch wel fijn hè? Dat we nooit helemaal volwassen worden. Dan kunnen we blijven gamen. :party:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Bugs & gewenste functies

53
Sora_Lizard wrote:
BozeGozerXrd wrote:Hebben we het over kleuters in de zin van mentale leeftijd? Dan ja, het meerendeel zelfs.
Toch wel fijn hè? Dat we nooit helemaal volwassen worden. Dan kunnen we blijven gamen. :party:
Ik beschouw iemand pas helemaal volwassen juist als ie ook kinderachtig gedrag durft te tonen, en zich niet alleen bezighoudt met dingen die geaccepteerd worden als volwassen.

Re: Bugs & gewenste functies

54
BozeGozerXrd wrote:
Sora_Lizard wrote:
BozeGozerXrd wrote:Hebben we het over kleuters in de zin van mentale leeftijd? Dan ja, het meerendeel zelfs.
Toch wel fijn hè? Dat we nooit helemaal volwassen worden. Dan kunnen we blijven gamen. :party:
Ik beschouw iemand pas helemaal volwassen juist als ie ook kinderachtig gedrag durft te tonen, en zich niet alleen bezighoudt met dingen die geaccepteerd worden als volwassen.
Oké, laten we het zo noemen. ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Bugs & gewenste functies

56
ShAmPi wrote:Dus gozer beschouwt me volwassen?
lifeachievement finished!
:silly: Lifetrophy bedoel je zeker, we zijn hier een PS site hè, niet vergeten! Haha :lol: nene
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Bugs & gewenste functies

60
Tiens, ik was net een bericht aan het lezen toen ik naar rechts keek om te kijken wie dat bericht geschreven had. Na "joined" staat de datum wanneer die persoon een account gemaakt heeft, maar dat staat blijkbaar zoals de Amerikaanse wijze, de maand eerst en dan de dag. Geen idee of dit kan verholpen worden maar het lijkt logischer als eerst de dag staat en dan de maand :p
Image