Titel voor Postcount PS5

Poll ended at 06 Sep 2020 15:40 You may select up to 2 options

1. Niet van het forum af te slaan
Total votes: 5 (36%)
2. Meer controller, minder toetsenbord!
Total votes: 2 (14%)
3. Bijna met pensioen...
Total votes: 1 (7%)
4. Heer en meester
Total votes: 2 (14%)
5. PXtR is life
Total votes: 4 (29%)
Total votes: 14

Postcount medals

1
Het Kader heeft na overleg gekozen voor de volgende nieuwe postcounts:
Image
In den beginne . . . verdien je na 1.500 posts.

Image
Je krijgt er blijkbaar zin in . . . verdien je na 3.000 posts.

Image
Verslingerd aan PlayStation . . . verdien je na 5.500 posts.

Image
Een oude rot in het vak . . . verdien je na 8.500 posts.

Image
xxx xxx xxx xxx xxx . . . verdien je na 12.000 posts.
De hatelijke 'xxx xxx xxx xxx xxx' staat er echter nog steeds! Nu is het echter aan jullie om te kiezen, zie de bijgevoegde poll. Uit alle inzendingen is door de kaderleden de volgende eindselectie gemaakt:

1. Niet van het forum af te slaan
2. Meer controller, minder toetsenbord!
3. Bijna met pensioen...
4. Heer en meester
5. PXtR is life


Hierbij is rekening gehouden met o.a.: zegt het iets over de aanwezigheid op het forum en niet over het gamen zelf en past het in de eerdere vier titels.
Soms is het moeilijk om voor jezelf de beste te kiezen en daarom mag je twee (2) keuzes maken.
Mocht het zo zijn dat na afloop van 2 weken twee of meer titels gelijk eindigen dan zullen we een finale uitschrijven! ^^
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Postcount medals

2
Ik dacht eerst dat de 'X'en een bewuste keuze waren, vanwege de press X to revive...
In de selectie die er nu al is past de eerste best denk ik, dus 'Niet van het forum af te slaan'
In Vlaanderen zeggen we trouwens 'weg te slaan', maar wat correct is laat ik aan de experten over ;)

Re: Postcount medals

3
W.O.L.F. wrote:Ik dacht eerst dat de 'X'en een bewuste keuze waren, vanwege de press X to revive...
In de selectie die er nu al is past de eerste best denk ik, dus 'Niet van het forum af te slaan'
In Vlaanderen zeggen we trouwens 'weg te slaan', maar wat correct is laat ik aan de experten over ;)
Dank voor je response, een goede opmerking maar het zal een Nederlander zijn geweest die het voorstel gedaan heeft. :lol:

BTW, heb je al gestemd?
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Postcount medals

12
De niet geheel overtuigende winnaar is geworden: 'Niet van het forum af te slaan'. Dat is dus de nieuwe titel die behoort bij de PS5 medal! Het was een voorstel van Paveman die nu gaat genieten van de eeuwige roem. :jip:

Zie de eerste post van 'Medals' voor de nieuwe door de forumleiding besloten aantallen en de toegevoegde titel! De 'oude' aantallen waren nog gebaseerd op de post aantallen van Pure en voor PXtR toch iets te optimistisch. :D
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu