Re: Usertitles

93
minermb wrote:
RoyVdW wrote:Helghast vanaf 980.
Je had hem al iets van 20-30 posts geleden gekregen. Ik had hem paar posts terug ook al gepost ;)
Vreemd nu pas opgemerkt. Zal komen door Tapatalk want daarop zie je dat niet.
Image

Re: Usertitles

94
RoyVdW wrote:
minermb wrote:
RoyVdW wrote:Helghast vanaf 980.
Je had hem al iets van 20-30 posts geleden gekregen. Ik had hem paar posts terug ook al gepost ;)
Vreemd nu pas opgemerkt. Zal komen door Tapatalk want daarop zie je dat niet.
Op tapatalk kun je het wel zien hoor, je moet gewoon op de avatar van jezelf of iemand anders klikken
Image

Re: Usertitles

96
RoyVdW wrote:Zelfs dat wist ik niet ;p Oké nu zie ik het maar je gaat niet elke post erop klikken dus is niet overzichtelijk via app.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Je kan gewoon mobiel surfen ook he :p
Image

Re: Usertitles

97
ShAmPi wrote:
RoyVdW wrote:Zelfs dat wist ik niet ;p Oké nu zie ik het maar je gaat niet elke post erop klikken dus is niet overzichtelijk via app.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Je kan gewoon mobiel surfen ook he :p
Echt??

Ja weet ik, maar dat gaat trager en is nog meer onoverzichtelijk omdat je teveel moet scrollen en vergroten om het leesbaar te maken en je moet je aanmelden terwijl dat op die app al klaar is.
Image

Re: Usertitles

98
RoyVdW wrote:
ShAmPi wrote:
RoyVdW wrote:Zelfs dat wist ik niet ;p Oké nu zie ik het maar je gaat niet elke post erop klikken dus is niet overzichtelijk via app.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Je kan gewoon mobiel surfen ook he :p
Echt??

Ja weet ik, maar dat gaat trager en is nog meer onoverzichtelijk omdat je teveel moet scrollen en vergroten om het leesbaar te maken en je moet je aanmelden terwijl dat op die app al klaar is.
Ik ben altijd auto ingelogd hoor.
En veel scrollen moet ik ook niet echt doen.
Samsung Galaxy S6 Edge heb ik. Weet niet of je scherm veel kleiner is
Image
cron