Update forum software

1
Beste leden, vrienden en sympathisanten

We gaan de forumsoftware een boordnodige update geven over de komende dagen, te starten vanaf morgen.
Dat kan en zal gepaard gaan met periodes waarop de site offline is. Gelieve even te gaan genieten van het mooie meer, zij het op een verantwoorde en Corona-bestendige manier! :hi5:
Image

Re: Update forum software

4
paveman wrote:Welk meer bedoel je precies Sanity?
Ach, laat maar. Het is lekker weer: hier ga ik me niet druk om maken!! :P
Ja joh, grappig hoor :lol:
Het Gardameer zou wel mooi zijn deze tijd van het jaar, als is dat misschien moeilijk te bereiken. Suez-kanaal zou ook een dingetje zijn tegenwoordig.
Maar dichter bij huis kan je altijd naar het meer van Bütchenbach (werkelijk prachtig) trekken of misschien de Maasplassen in Limburgs Nederland? :D
Image

Re: Update forum software

10
janus wrote: 07 Apr 2021 13:19 Er waren een stuk of 30 updates overgeslagen, dus inderdaad er is wel het één en ander verandert ;)
Gelukkige allemaal in goede banen geleid door een externe aanwinst :)
30 is misschien wat overdreven, eerder 29 ofzo :lol:

Er zijn paar functies waarschijnlijk iets anders dan voorheen (ook qua uiterlijk).
Medals zijn (voorlopig) verdwenen. Tapatalk zou wel terug actief moeten zijn intussen. (Mss aan Roy vragen, die gebruikt dat vaak?)
Image

Re: Update forum software

12
Sanity penguin wrote:
janus wrote: 07 Apr 2021 13:19 Er waren een stuk of 30 updates overgeslagen, dus inderdaad er is wel het één en ander verandert ;)
Gelukkige allemaal in goede banen geleid door een externe aanwinst :)
30 is misschien wat overdreven, eerder 29 ofzo :lol:

Er zijn paar functies waarschijnlijk iets anders dan voorheen (ook qua uiterlijk).
Medals zijn (voorlopig) verdwenen. Tapatalk zou wel terug actief moeten zijn intussen. (Mss aan Roy vragen, die gebruikt dat vaak?)
Tapatalk werkt! Ik heb niet op de website gekeken, voor mij lijkt er niets te zijn veranderd! Misschien dat het allemaal wat sneller loopt. :p

Re: Update forum software

13
FGras wrote: 07 Apr 2021 14:40
Sanity penguin wrote:
janus wrote: 07 Apr 2021 13:19 Er waren een stuk of 30 updates overgeslagen, dus inderdaad er is wel het één en ander verandert ;)
Gelukkige allemaal in goede banen geleid door een externe aanwinst :)
30 is misschien wat overdreven, eerder 29 ofzo :lol:

Er zijn paar functies waarschijnlijk iets anders dan voorheen (ook qua uiterlijk).
Medals zijn (voorlopig) verdwenen. Tapatalk zou wel terug actief moeten zijn intussen. (Mss aan Roy vragen, die gebruikt dat vaak?)
Tapatalk werkt! Ik heb niet op de website gekeken, voor mij lijkt er niets te zijn veranderd! Misschien dat het allemaal wat sneller loopt. :p
Super, bedankt voor om te laten weten :cool:
Image

Re: Update forum software

15
Ik zie enkel via Tapatalk die mannekes achter de usernames. Dat zal een aanduiding zijn voor de medewerkers. Voor de rest zie ik niks anders. Zoals FGras zegt mss vlottere navigatie. Die Janus ken ik niet, welkom.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk


Image
cron