Re: Update forum software

17
Het is inderdaad een beetje zoeken, het ziet er allemaal hetzelfde uit maar vroeger stonden er zo 'rode pijlen' waar je op kon klikken om naar de laatste nieuwe post te gaan. Dat is nu precies wat anders, maar komt wel allemaal goed!

Verder zie ik ook enkel bij de full editor de emoticons terwijl ik dat vroeger bij de standaard editor ook zag :girl:
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Update forum software

19
Ik heb geen idee wat jullie met die pijltjes bedoelen?
Om naar het laatste ongelezen bericht te gaan klik e op de rode ballon voor een forum of op de datum.
Links boven heb je ook 3 streepjes, als je daar op klikt zie je de laatste ongelezen berichten en nog andere links.
Is dat voldoende?

Re: Update forum software

20
NTGSruler wrote: 09 Apr 2021 21:06 De pijltjes missen wij ook! Denk dat iets is wat de meesten zullen missen, hopelijk kan het terug toegevoegd worden.
Ja het is te doen zonder, maar het was toch een handige feature.

Ik zie trouwens mijn avatar niet meer, zien jullie de mijne nog? Die van de anderen zie ik wel.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Update forum software

21
janus wrote: 09 Apr 2021 21:42 Ik heb geen idee wat jullie met die pijltjes bedoelen?
Om naar het laatste ongelezen bericht te gaan klik e op de rode ballon voor een forum of op de datum.
Links boven heb je ook 3 streepjes, als je daar op klikt zie je de laatste ongelezen berichten en nog andere links.
Is dat voldoende?
Bedankt voor de upgrade! :cool:

Wat betreft de pijltjes: Dat was een aanpassing in de oude skin wat niet meer in de nieuwe versie van de skin zit tenzij we het opnieuw aanpassen. Deze pijltjes zag je in een overzicht van topics en stond dan bij topics waar je nog ongelezen berichten had. Hiermee ging je dan naar de eerste ongelezen post van dat topic.

Of klikken op de rode ballon in de vorige skin wel werkte weet ik eigenlijk niet meer. Voor veel gebruikers waren die pijltjes alleszins veel logischer in gebruik. Mogelijk een gevolg van het forum daarvoor en/of andere gaming fora waar het toendertijd zo werkte :)

We zijn sowieso nu nog even aan het bekijken wat we met de skin gaan doen want de kleurensetting die we eigenlijk willen lijkt niet te werken. Alles staat dan wat overhoop.
Image

Re: Update forum software

22
dividedx11 wrote: 09 Apr 2021 22:39
NTGSruler wrote: 09 Apr 2021 21:06 De pijltjes missen wij ook! Denk dat iets is wat de meesten zullen missen, hopelijk kan het terug toegevoegd worden.
Ja het is te doen zonder, maar het was toch een handige feature.

Ik zie trouwens mijn avatar niet meer, zien jullie de mijne nog? Die van de anderen zie ik wel.
Ik zie die van jou inderdaad ook niet meer. Als ik echter in het admin panel ga kijken dan staat hij er wel en ik vermoed dat het een gif was gezien de bewegende beelden. Moeten we nog even verder bekijken dan.

Edit: Ik zag in de HTML dat het forum dacht dat je geen avatar had. Ik heb hem daarom een keer opnieuw geüpload en nu is hij er wel opnieuw :)
Image

Re: Update forum software

23
Kolm wrote: 09 Apr 2021 22:50
dividedx11 wrote: 09 Apr 2021 22:39
NTGSruler wrote: 09 Apr 2021 21:06 De pijltjes missen wij ook! Denk dat iets is wat de meesten zullen missen, hopelijk kan het terug toegevoegd worden.
Ja het is te doen zonder, maar het was toch een handige feature.

Ik zie trouwens mijn avatar niet meer, zien jullie de mijne nog? Die van de anderen zie ik wel.
Ik zie die van jou inderdaad ook niet meer. Als ik echter in het admin panel ga kijken dan staat hij er wel en ik vermoed dat het een gif was gezien de bewegende beelden. Moeten we nog even verder bekijken dan.

Edit: Ik zag in de HTML dat het forum dacht dat je geen avatar had. Ik heb hem daarom een keer opnieuw geüpload en nu is hij er wel opnieuw :)
Bedankt Kolm! Hij is inderdaad terug zichtbaar nu :cool:
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Update forum software

28
Alles werkt ook gewoon naar behoren, behalve: ik heb gemerkt dat bij sommigen waarbij de psncard onder hun bericht staat, je niet meer direct op hun profiel kan op PSNprofiles. Misschien heeft dit te maken dat de link in hun signature niet goed staat? Of ligt het aan iets anders?
Image

Re: Update forum software

30
Oh ja, dat is inderdaad nog een dingetje... Dat lijkt wel te werken voor mensen die hun signature hadden ingesteld voor de upgrade maar niet voor mensen die het daarna gedaan hebben of aangepast hebben. Ik heb hier al is een tijdje naar gekeken en via de forum software zelf staat exact hetzelfde ingesteld qua handtekening, maar toch werkt het niet voor mensen die het na de upgrade hebben ingesteld.

Ik vermoed dat ik hiervoor in de database zelf ga moeten kijken want ergens lijkt er toch iets te verschillen... :?
Image
cron