Bugs & gewenste functies

1
Kom je een bug tegen of is er een functie waarvan je denkt dat deze ontbreekt dan kan je het ons hier laten weten! ;)

Vergeet niet om je webbrowser + versie en je OS (besturingssysteem) + versie te vermelden en of het gaat om de mobiele of de pc-versie van de site.


Overzicht van alle gekende bugs

Mobiel
  • Registratie via Tapatalk werkt niet: er wordt geen registratiemail verzonden. Mogelijk is het een algemeen mobiel probleem en niet enkel Tapatalk.
Image

Re: Bugs & gewenste functies

2
Kolm wrote:Kom je een bug tegen of is er een functie waarvan je denkt dat deze ontbreekt dan kan je het ons hier laten weten! ;)

Vergeet niet om je webbrowser + versie en je OS (besturingssysteem) + versie te vermelden en of het gaat om de mobiele of de pc-versie van de site.
Ook even zeggen dat iedereen ons kan vinden op tapatalk app, veel handiger dan de mobiele site!
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Bugs & gewenste functies

3
dividedx11 wrote:
Kolm wrote:Kom je een bug tegen of is er een functie waarvan je denkt dat deze ontbreekt dan kan je het ons hier laten weten! ;)

Vergeet niet om je webbrowser + versie en je OS (besturingssysteem) + versie te vermelden en of het gaat om de mobiele of de pc-versie van de site.
Ook even zeggen dat iedereen ons kan vinden op tapatalk app, veel handiger dan de mobiele site!
Maar niet gebruiken om te registreren! Bij voorkeur een gewone pc gebruiken om te registreren en niet mobiel. Ergens zit daar een probleem maar we weten niet of het enkel Tapatalk is of algemeen mobiel.
Image

Re: Bugs & gewenste functies

6
Ik weet niet of ik ergens misschien iets verkeerd ingesteld heb, maar telkens als ik een topic aanmaak ben ik automatisch subscribed en telkens wanneer ik ergens post "watch" ik dat topic ineens. Dat zou niet vervelend zijn maar als ik unsubscribe of "unwatch" reset dat iedere keer als er een nieuwe post bijkomt. Mijn mailbox wordt straks ondergespamd. Het gaat over de pcversie.

Re: Bugs & gewenste functies

7
Tjeefkeuh wrote:Ik weet niet of ik ergens misschien iets verkeerd ingesteld heb, maar telkens als ik een topic aanmaak ben ik automatisch subscribed en telkens wanneer ik ergens post "watch" ik dat topic ineens. Dat zou niet vervelend zijn maar als ik unsubscribe of "unwatch" reset dat iedere keer als er een nieuwe post bijkomt. Mijn mailbox wordt straks ondergespamd. Het gaat over de pcversie.
Naar je "user control panel" gaan bovenaan (dat mannetje) en vervolgens naar board preferences.
Daar dan kiezen in die linker balk voor "edit post defaults".
Check eens of Notify me upon replies by default: daar op yes staat?

Dat zou het verklaren. Indien zo, even op no zetten.
Image

Re: Bugs & gewenste functies

8
Tjeefkeuh wrote:Ik weet niet of ik ergens misschien iets verkeerd ingesteld heb, maar telkens als ik een topic aanmaak ben ik automatisch subscribed en telkens wanneer ik ergens post "watch" ik dat topic ineens. Dat zou niet vervelend zijn maar als ik unsubscribe of "unwatch" reset dat iedere keer als er een nieuwe post bijkomt. Mijn mailbox wordt straks ondergespamd. Het gaat over de pcversie.
Dat kan en mag niet de bedoeling zijn. We zullen hier zo snel mogelijk naar gaan kijken. :cool:

FGras wrote:Het is vast al bekend, maar je kan geplaatste comments niet aanpassen in het blog gedeelte.
Ik heb mijn eerste misser al gemaakt.

http://www.pressxtorevive.com/?p=159&cpage=1#comment-25
Ook op Pure was het niet mogelijk om een geplaatste comment achteraf te wijzigen. Daar hebben we een mooi forum voor om met elkaar in gesprek te gaan. Dat er een pennetjes symbool staat is echter zeer verwarrend. We zullen zien dat we dat verwijderen.

Dank voor jullie opmerkingen. :)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Bugs & gewenste functies

9
Sanity penguin wrote:
Tjeefkeuh wrote:Ik weet niet of ik ergens misschien iets verkeerd ingesteld heb, maar telkens als ik een topic aanmaak ben ik automatisch subscribed en telkens wanneer ik ergens post "watch" ik dat topic ineens. Dat zou niet vervelend zijn maar als ik unsubscribe of "unwatch" reset dat iedere keer als er een nieuwe post bijkomt. Mijn mailbox wordt straks ondergespamd. Het gaat over de pcversie.
Naar je "user control panel" gaan bovenaan (dat mannetje) en vervolgens naar board preferences.
Daar dan kiezen in die linker balk voor "edit post defaults".
Check eens of Notify me upon replies by default: daar op yes staat?

Dat zou het verklaren. Indien zo, even op no zetten.
Ah ok, bedankt, khad er over gekeken.
Twas mij nog niet opgevallen dat ik enkel een mail kreeg voor directe replies.

Re: Bugs & gewenste functies

11
Sanity penguin wrote:Geen probleem. Het is wel interessant dat je dit voorhad. Nog nieuwe members met dit probleem?

@Tjeefkeuh: had jij zelf iets aangepast of was dit al van bij het begin zo?
Ik ben bijna zeker dat ik in die settings niets had aangepast. Het is niet echt een probleem, het lijkt mij eerder de bedoeling dat het zo werkt. Het is alleen vreemd dat die "mail bij elke reply"-functie de unsubscribe- en unwatch-functie gaat overrriden.

Re: Bugs & gewenste functies

13
Toon8 wrote:Is er een functie om aangemeld te blijven op het forum? Steeds als ik terugkeer naar het forum (na bvb sluiten van de browser) moet ik me weer inloggen.
Mss dat ShAmPi een antwoord heeft, maar ik doe het gewoon via de browser. Zowel Chrome als IE hebben zo'n functie. :)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Bugs & gewenste functies

14
Toon8 wrote:Is er een functie om aangemeld te blijven op het forum? Steeds als ik terugkeer naar het forum (na bvb sluiten van de browser) moet ik me weer inloggen.
In plaats van je via de snelle module in de zijbalk in te loggen, klik bovenaan op inloggen.
Daar krijg je dan ook de optie aangeboden om je gegevens te onthouden. Zo zou het moeten lukken.
Image
cron