Re: Bugs & gewenste functies

271
@FGras:
Via Tapatalk weet ik zo niet, maar het forum zelf heeft alleszins wel zo'n setting:

1. Rechtsboven naar 'User control panel' gaan (icoontje van een mannetje)
2. Dan in de horizontale balk 'Board preferences'
3. Dan in linker menu 'Posting defaults
4. Dan de optie 'Notify me upon replies by default' op 'No' zetten.

Dit lijkt bij jou echter al op 'No' te staan, maar controleer het zelf ook nog even.

Daarnaast kan je bij 'User Control Panel' > Overview > Manage Subscriptions ook nog de huidige subscriptions van threads verwijderen.

Kijk ook nog even of er in tapatalk misschien nog ergens bij het posten een vinkje staat in de stijl van 'Automatisch subscription op thread nemen bij posten'. Enige 'nut' van subscriptions is volgens mij het krijgen van e-mails bij een reply op een thread.
Image

Re: Bugs & gewenste functies

272
FGras wrote:Als ik ergens een bericht plaats ben ik automatisch subscribed op dat topic. Ik weet niet of dit aan tapatalk ligt of aan het forum. Maar ik hoef niet steeds een e-mail met het bericht dat iemand in een topic heeft gereageerd.

Weet iemand of/waar ik dit uit kan zetten?

Image


Ik heb alles hier al eens uit verwijderd, maar het komt steeds terug als ik een nieuw bericht plaats.

Edit: ik zou eventueel een fake e-mail kunnen instellen voor mijn profiel.
Dat is inderdaad een erg irritante standaard instelling van Tapatalk. Bij de instellingen valt dit wel aan te passen. Rechts onderin 'Ik' | 'Instellingen' | 'Subscriptions and Notifications' | Onder 'Auto Subscripe thread when I' staan een aantal opties standaard aan.
Image

Bugs & gewenste functies

273
Kolm wrote:@FGras:
Via Tapatalk weet ik zo niet, maar het forum zelf heeft alleszins wel zo'n setting:

1. Rechtsboven naar 'User control panel' gaan (icoontje van een mannetje)
2. Dan in de horizontale balk 'Board preferences'
3. Dan in linker menu 'Posting defaults
4. Dan de optie 'Notify me upon replies by default' op 'No' zetten.

Dit lijkt bij jou echter al op 'No' te staan, maar controleer het zelf ook nog even.

Daarnaast kan je bij 'User Control Panel' > Overview > Manage Subscriptions ook nog de huidige subscriptions van threads verwijderen.

Kijk ook nog even of er in tapatalk misschien nog ergens bij het posten een vinkje staat in de stijl van 'Automatisch subscription op thread nemen bij posten'. Enige 'nut' van subscriptions is volgens mij het krijgen van e-mails bij een reply op een thread.
paveman wrote:
FGras wrote:Als ik ergens een bericht plaats ben ik automatisch subscribed op dat topic. Ik weet niet of dit aan tapatalk ligt of aan het forum. Maar ik hoef niet steeds een e-mail met het bericht dat iemand in een topic heeft gereageerd.

Weet iemand of/waar ik dit uit kan zetten?

Image


Ik heb alles hier al eens uit verwijderd, maar het komt steeds terug als ik een nieuw bericht plaats.

Edit: ik zou eventueel een fake e-mail kunnen instellen voor mijn profiel.
Dat is inderdaad een erg irritante standaard instelling van Tapatalk. Bij de instellingen valt dit wel aan te passen. Rechts onderin 'Ik' | 'Instellingen' | 'Subscriptions and Notifications' | Onder 'Auto Subscripe thread when I' staan een aantal opties standaard aan.
Thanks Kom en Paveman! Het lijkt er op dat het aanpassen van de Tapatalk instellingen mijn probleem oplost!

Re: Bugs & gewenste functies

277
zenmaster wrote: 12 Apr 2021 13:06 Kan mijn signature niet aanpassen. Zelfs als ik gewoon mijn psn username in de url verander krijg ik de melding dat er teveel urls in staan... 🤔

Kan een admin deze erin zetten a.ub.?

Image
Is het zo naar je zin?
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Bugs & gewenste functies

279
zenmaster wrote: 12 Apr 2021 13:16 Testing 1 2 3

Edit/ nee 😛 Weet ook niet wat er misloopt... hmm.
Het is opgelost. Door de upgrade was er een default waarde 1 ingesteld voor aantal URL's in de signature. Maar zo'n handtekening heeft er 2: 1 voor de link naar het PSNP profiel en 1 voor de link naar de afbeelding.
Ik heb de waarde nu op 3 gezet.

Daarna heb ik je handtekening vervangen maar in principe zou je dat nu ook zelf kunnen aanpassen.

Bij mensen die hun handtekening al hadden voor de upgrade was er geen probleem omdat de verificatie enkel gebeurt bij het aanpassen van de handtekening.

Waarom eigenlijk geen voortzetting van je oude profiel? Je kan met de PS3 gegevens ook gewoon inloggen op PS4 :think:
Image

Re: Bugs & gewenste functies

280
^Super, bedankt!

Ik heb die nieuwe gemaakt een tijd geleden toen ik het wachtwoord van mijn oude niet meer wist. En achteraf pas ondervonden dat je via de helpdesk dit ook kon vernieuwen. Volgens mij heb ik toen hier zelfs een url gekregen van iemand want op de website stond toen helemaal niks.
Ik heb die nu terug, maar gebruikte hem alleen nog om eens een game te testen of te kijken naar mijn platinums en denken aan de tijd dat ik nog snelle reflexen had.
Image

Re: Bugs & gewenste functies

281
zenmaster wrote: 12 Apr 2021 13:55 ^Super, bedankt!

Ik heb die nieuwe gemaakt een tijd geleden toen ik het wachtwoord van mijn oude niet meer wist. En achteraf pas ondervonden dat je via de helpdesk dit ook kon vernieuwen. Volgens mij heb ik toen hier zelfs een url gekregen van iemand want op de website stond toen helemaal niks.
Ik zie wel dat er nog wat misloopt waardoor je er niet op kan klikken om naar je PSNP pagina te aan. In de HTML zie ik dat hij een </a> op de foute plek zet maar ik snap niet waarom want het staat in admin panel exact hetzelfde als bij mij en Sora bv...

Als ik dat verder wil uitzoeken moet ik misschien even in de database kijken of er nog een verschil is of je zou zelf nog een keer op opslaan kunnen klikken bij je user settings :think:

Vooral omdat je oude account waarschijnlijk ook allerlei aankopen bevat :)
Image

Re: Bugs & gewenste functies

282
Ik heb hem nog eens opgeslagen. Verandert niet denk ik. Zolang hij er staat ben ik al content. 🙂

Ja, inderdaad dat ook. Veel zijn het nu wel niet en zijn er enkel voor PS3.
Het is ook wel een deel neurotisch. Vandaar dat ik die nog gebruik om te testen. Dan blijft de trofeeënlijst proper. 😛
Image

Re: Bugs & gewenste functies

285
Sora_Lizard wrote: 20 Apr 2021 12:06 Ik gebruik Google Chrome en ik krijg geen melding, ook niet als ik opnieuw opstart.
Bij mij staat dat in de adresbalk, geen popup of zo
En op mijn telefoon is het wel beveiligd. Ik ga maar eens op onderzoek uit wat het kan zijn.

EDIT: Gevonden
Blijkbaar ben ik mijn snelkoppeling van deze site zonder HTTPS begonnen :nerd:

1 stroopwafel graag
Image
cron