Re: Bugs & gewenste functies

288
Marty wrote: 20 Apr 2021 17:23 Bijna :D

De link werkte namelijk wel goed met de vorige versie dus had daar niet zo snel aan gedacht :P



1 schnitzel XXL graag
Goed gevonden! Voor de upgrade werd http automatisch naar https geredirect maar... dat lijkt ergens stuk gelopen te zijn :think:
Weet ik morgen weer wat doen :|
Image

Re: Bugs & gewenste functies

290
janus wrote: 21 Apr 2021 21:55 Beetje vreemd in de root werkt het wel maar voor het forum niet, terwijl ik niets bijzonders in de oude .htaccess zie staan, ik heb het origineel expres op de server laten staan
Ik denk dat ik het heb gevonden, maar nog even testen.

Edit: Lijkt bij mij opgelost.
De .htaccess in de hoofdmap was de originele, maar de .htaccess in de /forum map was wel aangepast en ging dingen overschrijven/anders doen dan degene uit de hoofdmap. In /forum de originele terug geplaatst van voor de upgrade (stond nog op server met andere naam).

Edit2: De main page (pressxtorevive.com) lijkt wel stuk opnieuw en geeft een internal server error. Dat was al voor ik de .htaccess aan had gepast. Dit was kort na de upgrade ook een tijdje het geval.
Image

Re: Bugs & gewenste functies

293
Daar de blog niet of nauwelijks nog werd benut willen we de inhoud als archief gaan bewaren en gebruiken. Dat vraagt echter om wat instellingen die we nog niet direct voor elkaar hebben. Even geduld nog aub. :)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Bugs & gewenste functies

294
Sora_Lizard wrote: 25 Apr 2021 17:12 Daar de blog niet of nauwelijks nog werd benut willen we de inhoud als archief gaan bewaren en gebruiken. Dat vraagt echter om wat instellingen die we nog niet direct voor elkaar hebben. Even geduld nog aub. :)
Bedankt voor de info! :cool:
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Bugs & gewenste functies

295
Is er een optie zodat we geen extra "enter" nodig hebben om een plaatje in je post te zetten. Als ik geen extra enter gebruik dan komt de tekst op de zelfde lijn als het plaatje. En dan zie ik dat naderhand en moet ik mn post weer editten :O

Niet lui of zo hoor :D

zonder extra enter:
Image



Met extra enter:
Image



Doe maar eens een zuurstok
Image

Re: Bugs & gewenste functies

297
Ja dat is ook een prima functie dat dat nu kan :) , maar als ik op enter druk verwacht ik dat ik op een nieuwe regel begin en niet dat het plaatje op de regel van de tekst verder gaat :nerd: . Maar misschien is dit dus aan te passen op een of andere manier? :think:




7 salami worsten graag
Image
cron