Re: Bugs & gewenste functies

320
Hoe kan ik eigenlijk mijn Timezone aanpassen? We zijn al even zomertijd maar mijn settings in user control panel staan nog steeds op UTC+1.
In user control panel ga ik naar global settings en daar kun je je Timezone aanpassen. UTC+2 staat hier tussen, echter kan ik dat niet aanvinken?
Image

Re: Bugs & gewenste functies

321
NTGSruler wrote: 22 Jun 2022 09:35 Hoe kan ik eigenlijk mijn Timezone aanpassen? We zijn al even zomertijd maar mijn settings in user control panel staan nog steeds op UTC+1.
In user control panel ga ik naar global settings en daar kun je je Timezone aanpassen. UTC+2 staat hier tussen, echter kan ik dat niet aanvinken?
Welke style gebruik je?
Is het op computer of mobile?

Zelf kan ik het van UTC+2 aanpassen naar UTC+1 maar komt er een opmerking naast: 'Suggestion: UTC+2'. Dat aanpassen lukt dan na submit klikken.
Maar toen ik hem terugzette naar UTC+2 kon ik niet meer Europe/Brussels selecteren en blijft hij ook hangen op de eerste selectie die onder 'UTC+2' staat. Ik zie ook dat in de console van de browser dan een foutmelding verschijnt...

Dus voor mij werkt het half :lol:

Dat is op PC met Ariki.

Edit: Via admin control panel werkt het wel, de style heeft daar geen effect op waardoor het probleem daar niet speelt.
Ik heb het voor ons allebei weer goed gezet :)
Image
cron