Re: Bugs & gewenste functies

331
Marty wrote: 26 Jun 2023 17:03 Als ik op mobiel surf op deze site krijg ik wel eens een melding of ik tapatalk wil gaan gebruiken of gewoon doorgaan op chrome. Is dit ergens uit te zetten?

Ook geen idee wat tapatalk eigenlijk is.
Tapatalk is een app waar je forums mee kan bezoeken. Toen we net begonnen met dit forum was het een veel gevraagde functie om dit forum ook te kunnen koppelen in Tapatalk. Je kan dan bv pushnotificaties krijgen als iemand je quote of als er een post is in een topic dat je volgt. De lay-out is dan ook voor elk forum hetzelfde dacht ik en dat kan je dan zelf wat aanpassen.

Gevolg is inderdaad dat die pop-up onderaan de site ook verschijnt als je op mobiel naar de site gaat. Ik weet zo vanbuiten even niet of de mobile versie van het forum heel veel verschilt van de desktop versie. Maar ik vermoed dat als je op mobiel aangeeft 'toon desktop versie' dat je er dan al vanaf bent.

Zelf heb ik niet het geduld om op een mobiel naar eender welke site te gaan tenzij ik in een wachtkamer zit of echt compleet verloren ben in het midden van de stad ofzo. Dus had het nog niet zo ondervonden.
Image

Re: Bugs & gewenste functies

333
Ik bekijk eigenlijk alles via mijn telefoon. Alleen als ik iets moet posten in beat that backlog of pronken met je platinums doe ik dat via de pc. Dat wordt te veel om via mobiel te doen.

@Zen
Ik wis nooit cookies ofzo, of dat gebeurt automatisch op mijn telefoon. Maar soms denk ik dus waarom werkt de pagina niet. Dat is dus omdat die melding helemaal onder aan het scherm komt en soms achter mijn toetsenbord.

@Kolm
Kan ik wel eens probeer om desktop versie aan te zetten
Last edited by Marty on 26 Jun 2023 18:23, edited 1 time in total.
Image
cron