Onze blog binnen

1
Beste vrienden,

Genoeg gelezen op de blog? Dingen gezien die volgens jou beter kunnen of waar je juist erg tevreden over bent? Dan plunder je de koelkast of die van je moeder, pak een zak chips of popcorn en praat hier gezellig mee over onze blog. :bier:


Tevens krijgen we hier een plek voor de schrijvers van reviews van hun favoriete games. Een apart forum voor de mensen die graag hun bevindingen en of gedachten over een game willen delen met de rest van de community. En wie weet ... word je wel ontdekt door een van onze editors. :idea:

Sora_
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Onze blog binnen

2
Succes iedereen! Ik heb ook wat kritiek op mezelf dat ik wat teveel dt fouten maak en m'n reviews nogal aan de korte kant zijn, maar als R&C voor PS4 uitkomt komt er een mooie uitgebreide review ;)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Onze blog binnen

11
BozeGozerXrd wrote:Ik zat net een aantal release datums op te zoeken toen ik me herinnerde dat de PSPure blog en ook OPM zelf een releaselijst hadden. Misschien is dat ook hier een leuk idee om toe te voegen. :)
Yup, zit in de pijplijn :cool:
Er zal een kalenderfunctie worden toegevoegd aan de blog met vermelding van releasedata.
We zijn enkel nog aan het bekijken hoe we dit het beste vorm geven :)
Image

Re: Onze blog binnen

12
Sanity penguin wrote:
BozeGozerXrd wrote:Ik zat net een aantal release datums op te zoeken toen ik me herinnerde dat de PSPure blog en ook OPM zelf een releaselijst hadden. Misschien is dat ook hier een leuk idee om toe te voegen. :)
Yup, zit in de pijplijn :cool:
Er zal een kalenderfunctie worden toegevoegd aan de blog met vermelding van releasedata.
We zijn enkel nog aan het bekijken hoe we dit het beste vorm geven :)
Neem dan a.u.b. Pure niet als voorbeeld van hoe je dat moet vormgeven. :p

Re: Onze blog binnen

13
Sanity penguin wrote:
BozeGozerXrd wrote:Ik zat net een aantal release datums op te zoeken toen ik me herinnerde dat de PSPure blog en ook OPM zelf een releaselijst hadden. Misschien is dat ook hier een leuk idee om toe te voegen. :)
Yup, zit in de pijplijn :cool:
Er zal een kalenderfunctie worden toegevoegd aan de blog met vermelding van releasedata.
We zijn enkel nog aan het bekijken hoe we dit het beste vorm geven :)
Aangezien dit een WP based website is, dan is The Events Calendar plug-in wel iets gemakkelijk. Just saying.
I do not suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Beta Trial Member since: 07-07-2003
Mac USER , since 28 - 09 - 2006!

Re: Onze blog binnen

15
BozeGozerXrd wrote:
Captain Witwicky wrote:Ik zou eventueel mij Aliens: Colonial Marines ook naar hier kunnen verhuizen. Kwestie van te vullen?
Kunnen we die niet gewoon vergeten. We hebben nu immers een degelijke Alien game. :p
Zoiets vergeet je niet :p
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
cron