Re: Onze blog binnen

16
(Hier mag je toch commentaar leveren over de blog?) In het begin had ik soms het idee dat iedereen alleen maar nieuws poste over waar hij/zij interesse in had en dat belangrijk nieuws overgeslagen werd. Maar nu de site een beetje loopt heb ik dat idee al minder :cool:
Image

Re: Onze blog binnen

17
minermb wrote:(Hier mag je toch commentaar leveren over de blog?) In het begin had ik soms het idee dat iedereen alleen maar nieuws poste over waar hij/zij interesse in had en dat belangrijk nieuws overgeslagen werd. Maar nu de site een beetje loopt heb ik dat idee al minder :cool:
Dank je wel. :hug:

Alle begin is moeilijk, we hebben weinig contacten en vaak nog minder tijd. Wij zijn slechts de vertegenwoordigers van de community. Naarmate de community merkt dat ze zelf een aandeel kan leveren in hetgeen in de blog verschijnt, zullen meer mensen willen en kunnen deelnemen in de redactie. Op die manier zal de belangstelling binnen de redactie breder worden en kunnen we samen meer nieuws brengen. Maar vanzelfsprekend ook meer andere zaken van interesse. Zoals reviews, we denken hierbij vooral aan reviews van recente games die beschikbaar komen voor Plus abonnees. Dus wat let je?

;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Onze blog binnen

18
Inderdaad, in de toekomst zouden we graag wat schrijvers bijnemen, maar die moeten ons dan natuurlijk wel eerst even een voorproefje geven ;) Ik snap ook nog altijd niet hoe ik ben binnen geraakt in de redactie :p (Want persoonlijk vind ik dat ik nog niet echt mooie artikels heb geschreven, maar daar komt verandering in ;))
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Onze blog binnen

19
Voor de geïnteresseerden: we zijn er (eindelijk) toe gekomen een lijst aan te leggen met release data.
Je kan deze bekijken via de blog (extra link in het menu) en ook de 5 eerste die er aankomen kan je terugvinden in de zijbalk.

Natuurlijk nog een work in progress en gaandeweg voegen we zo veel mogelijk data toe. Wel beperken we ons enkel tot games die op een PlayStation platform verschijnen.

Tips en dergelijke zijn, zoals gewoonlijk, altijd van harte welkom :)
Image

Re: Onze blog binnen

20
Sanity penguin wrote:Voor de geïnteresseerden: we zijn er (eindelijk) toe gekomen een lijst aan te leggen met release data.
Je kan deze bekijken via de blog (extra link in het menu) en ook de 5 eerste die er aankomen kan je terugvinden in de zijbalk.

Natuurlijk nog een work in progress en gaandeweg voegen we zo veel mogelijk data toe. Wel beperken we ons enkel tot games die op een PlayStation platform verschijnen.

Tips en dergelijke zijn, zoals gewoonlijk, altijd van harte welkom :)
net even gecheckt, mooi werk Pinguinmans :smug:

Re: Onze blog binnen

21
Sanity penguin wrote:Voor de geïnteresseerden: we zijn er (eindelijk) toe gekomen een lijst aan te leggen met release data.
Je kan deze bekijken via de blog (extra link in het menu) en ook de 5 eerste die er aankomen kan je terugvinden in de zijbalk.

Natuurlijk nog een work in progress en gaandeweg voegen we zo veel mogelijk data toe. Wel beperken we ons enkel tot games die op een PlayStation platform verschijnen.

Tips en dergelijke zijn, zoals gewoonlijk, altijd van harte welkom :)
Sorry: zie het nu pas Sanity :D. Ben ook niet zo heel erg lang actief op het forum (lees al wel een tijdje mee). Vind vooral de zijbalk wel erg handig. De calendar is op zich prima, maakt het ook visueel. Ik ben er zelf alleen meer van zoals het in de zijbalk staat: nu zie je alleen de releases per maand in de kalender, terwijl ik een overzicht zoals in de OPM stond altijd wel handig vind. Zo kun je overigens ook voorlopige releasedata zoals Q4 2015 opnemen. Vaak kijk ik juist naar een bepaalde game uit, eerder dan dat ik me nou afvraag wat er deze maand precies uitkomt (backlog is groot genoeg :D).
Sora_Lizard wrote: Alle begin is moeilijk, we hebben weinig contacten en vaak nog minder tijd. Wij zijn slechts de vertegenwoordigers van de community. Naarmate de community merkt dat ze zelf een aandeel kan leveren in hetgeen in de blog verschijnt, zullen meer mensen willen en kunnen deelnemen in de redactie. Op die manier zal de belangstelling binnen de redactie breder worden en kunnen we samen meer nieuws brengen. Maar vanzelfsprekend ook meer andere zaken van interesse. Zoals reviews, we denken hierbij vooral aan reviews van recente games die beschikbaar komen voor Plus abonnees. Dus wat let je?
Wellicht dat ik eens zal proberen een review te schrijven, al is dat geen sinecure als je 40-50 uur per week werkt, 2 kleine koters hebt en ook daadwerkelijk wel eens wilt gamen. ;) Wordt er ook ergens bijgehouden wie met een bepaalde review bezig is, zodat dit niet dubbel gaat?

Op de zaak bekijk ik alleen tussendoor vaak ook wel eens wat nieuws en houd ik het PS blog goed in de gaten (Store Updates, PS+ games en belangrijkste releases staan daar iig). Zou het helpen als ik jullie hier zo nu en dan wat info over voer...? Weet niet of het zou helpen, maar draag graag mijn steentje bij in ieder geval.
Image

Re: Onze blog binnen

22
paveman wrote:Sorry: zie het nu pas Sanity :D. Ben ook niet zo heel erg lang actief op het forum (lees al wel een tijdje mee). Vind vooral de zijbalk wel erg handig. De calendar is op zich prima, maakt het ook visueel. Ik ben er zelf alleen meer van zoals het in de zijbalk staat: nu zie je alleen de releases per maand in de kalender, terwijl ik een overzicht zoals in de OPM stond altijd wel handig vind. Zo kun je overigens ook voorlopige releasedata zoals Q4 2015 opnemen. Vaak kijk ik juist naar een bepaalde game uit, eerder dan dat ik me nou afvraag wat er deze maand precies uitkomt (backlog is groot genoeg :D).
Een soort van tussenoplossing is mogelijk wanneer je de kalender bekijkt. Rechts bovenaan staat een vakje "view as". Als je daar kiest voor list, krijg je al een iets uitgebreider overzicht. Niet van het volledige jaar op één pagina, maar wel al verscheidene maanden.

We zijn ook nog een oplossing aan het zoeken voor games die nog geen vaste release hebben.
Voorlopig staan deze gemeld op 31/12/2015, me vermelding dat de release date nog bepaald moet worden.
Image

Re: Onze blog binnen

23
Sanity penguin wrote:
paveman wrote:Sorry: zie het nu pas Sanity :D. Ben ook niet zo heel erg lang actief op het forum (lees al wel een tijdje mee). Vind vooral de zijbalk wel erg handig. De calendar is op zich prima, maakt het ook visueel. Ik ben er zelf alleen meer van zoals het in de zijbalk staat: nu zie je alleen de releases per maand in de kalender, terwijl ik een overzicht zoals in de OPM stond altijd wel handig vind. Zo kun je overigens ook voorlopige releasedata zoals Q4 2015 opnemen. Vaak kijk ik juist naar een bepaalde game uit, eerder dan dat ik me nou afvraag wat er deze maand precies uitkomt (backlog is groot genoeg :D).
Een soort van tussenoplossing is mogelijk wanneer je de kalender bekijkt. Rechts bovenaan staat een vakje "view as". Als je daar kiest voor list, krijg je al een iets uitgebreider overzicht. Niet van het volledige jaar op één pagina, maar wel al verscheidene maanden.

We zijn ook nog een oplossing aan het zoeken voor games die nog geen vaste release hebben.
Voorlopig staan deze gemeld op 31/12/2015, me vermelding dat de release date nog bepaald moet worden.
List is inderdaad al een stuk beter! :D
Image

Re: Onze blog binnen

24
Ik was wat afwezig deze week, zie nu pas dat de release lijst er ook op staat. Mooi werk jongens! Ik zal er ook wel wat aan meehelpen :)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Onze blog binnen

25
dividedx11 wrote:Ik was wat afwezig deze week, zie nu pas dat de release lijst er ook op staat. Mooi werk jongens!
Hier hetzelfde. Alleen jammer dat er maar 2 meldingen per dag worden weergegeven en dat het nu nog onduidelijk is op welke platforms een game uitkomt. Als kleiner puntje wordt nu in de beschrijving(bij muis over de game te houden) de titel herhaald.

Re: Onze blog binnen

29
ShAmPi wrote:
Mellowdude wrote:hey hey hoe gaat het hier... benieuwd naar wat jullie allemaal uitspoken met de blog :)
Alles gaat zo zijn gangetje he.
En loopt beter en beter dankzij de inzet van alle leden!

Welkom trouwens ;)
Van een late reply gesproken :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image
cron