Re: Onze blog binnen

31
ShAmPi wrote:oh?
hahaha
Dat stond hier als nieuwe post bij mij. Hahahahaha sowwy
Hahaha, Mellowdude overigens is Youri. Which reminds me .... :idea:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Onze blog binnen

33
Gamefreak wrote:
Sora_Lizard wrote:
ShAmPi wrote:oh?
hahaha
Dat stond hier als nieuwe post bij mij. Hahahahaha sowwy
Hahaha, Mellowdude overigens is Youri. Which reminds me .... :idea:
we hebben die gozer hier al effe niet meer gezien :|
Ik heb hier al tijden niemand hier een review zien plaatsen. Zou leuk zijn als onze leden ook eens hun ongezouten mening over een game hier zouden neerzetten in de vorm van een review. :cool: We hebben de ruimte ervoor en het is jammer om te zien dat er eigenlijk zo weinig gebruik van wordt gemaakt.
Image

Re: Onze blog binnen

35
minermb wrote:Ik zit soms wel er aan te denken om reviews te schrijven, maar weet nooit hoe ik het moet schrijven :-"
Al doende leert men wordt wel eens gezegd. Het is vaak een kwestie van beginnen met schrijven en ook zo veel mogelijk. Daarna begin je met schrappen en herschrijven. Er zit wat tijd in, maar ikzelf haal er altijd veel plezier uit, wetende dat anderen het ook lezen. Ik lees alle reviews die op de blog worden gezet omdat ik het leuk vind om te zien wat anderen hebben geschreven. Foutjes in een review hou je toch en je mening wordt door vrijwel niemand 100% gedeeld, maar dat houdt de discussie ook levendig. Door de opbouwende kritiek die anderen mij hebben gegeven heb ik mijn reviews steeds wat beter weten te verfijnen.

Wat ik eigenlijk met dit hele verhaal wil zeggen is: gewoon beginnen met schrijven.
Image

Re: Onze blog binnen

36
minermb wrote:Ik zit soms wel er aan te denken om reviews te schrijven, maar weet nooit hoe ik het moet schrijven :-"
Als je het echt wilt dan vind je genoeg voorbeelden op de blog. Eerlijk gezegd vind ik het niet altijd makkelijk, ook al omdat je zo weinig mogelijk spoilers wilt weggeven.

Stel dat je hier leuke reviews laat zien dan willen we je mss wel bij de redactie hebben! Onze site is voor de community en door de community! :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Onze blog binnen

37
Sora_Lizard wrote:
minermb wrote:Ik zit soms wel er aan te denken om reviews te schrijven, maar weet nooit hoe ik het moet schrijven :-"
Als je het echt wilt dan vind je genoeg voorbeelden op de blog. Eerlijk gezegd vind ik het niet altijd makkelijk, ook al omdat je zo weinig mogelijk spoilers wilt weggeven.

Stel dat je hier leuke reviews laat zien dan willen we je mss wel bij de redactie hebben! Onze site is voor de community en door de community! :cool:
Dat zou inderdaad een goede optie zijn. Dus minermb, waar wacht je op, maken die reviews jij. :D :cool:
Image

Re: Onze blog binnen

38
billie91 wrote:
Sora_Lizard wrote:
minermb wrote:Ik zit soms wel er aan te denken om reviews te schrijven, maar weet nooit hoe ik het moet schrijven :-"
Als je het echt wilt dan vind je genoeg voorbeelden op de blog. Eerlijk gezegd vind ik het niet altijd makkelijk, ook al omdat je zo weinig mogelijk spoilers wilt weggeven.

Stel dat je hier leuke reviews laat zien dan willen we je mss wel bij de redactie hebben! Onze site is voor de community en door de community! :cool:
Dat zou inderdaad een goede optie zijn. Dus minermb, waar wacht je op, maken die reviews jij. :D :cool:
Mmmh, ik wil liever een gewoon lid blijven, want dan kan ik mijn usertitle blijven zien ^^

Ik zit eraan te denken om een review van Papers, Please te schrijven als ik die heb uitgespeeld. Maar ik weet het nog niet zeker.
Image

Re: Onze blog binnen

39
minermb wrote:Mmmh, ik wil liever een gewoon lid blijven, want dan kan ik mijn usertitle blijven zien ^^

Ik zit eraan te denken om een review van Papers, Please te schrijven als ik die heb uitgespeeld. Maar ik weet het nog niet zeker.
Als cm kan ik ervoor zorgen dat jij je usertitle blijft zien en toch lid van de redactie bent. :)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Onze blog binnen

40
Sora_Lizard wrote:
minermb wrote:Mmmh, ik wil liever een gewoon lid blijven, want dan kan ik mijn usertitle blijven zien ^^

Ik zit eraan te denken om een review van Papers, Please te schrijven als ik die heb uitgespeeld. Maar ik weet het nog niet zeker.
Als cm kan ik ervoor zorgen dat jij je usertitle blijft zien en toch lid van de redactie bent. :)
WUT!!! Dat kan dus wel! Zou ik ook wel graag willen. ;)
Image

Re: Onze blog binnen

41
billie91 wrote:WUT!!! Dat kan dus wel! Zou ik ook wel graag willen. ;)
Ik moet daarvoor wel iets gaan veranderen, maar ik zal zien dat ik het dit weekend geregeld krijg. :)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Onze blog binnen

42
Sora_Lizard wrote:
billie91 wrote:WUT!!! Dat kan dus wel! Zou ik ook wel graag willen. ;)
Ik moet daarvoor wel iets gaan veranderen, maar ik zal zien dat ik het dit weekend geregeld krijg. :)
Ach, het is slechts een kleine wens. Neem je tijd, al zou het wel leuk zijn als je voor het voor elkaar zou krijgen.
Image

Re: Onze blog binnen

44
billie91 wrote:
Gamefreak wrote:
Sora_Lizard wrote:
ShAmPi wrote:oh?
hahaha
Dat stond hier als nieuwe post bij mij. Hahahahaha sowwy
Hahaha, Mellowdude overigens is Youri. Which reminds me .... :idea:
we hebben die gozer hier al effe niet meer gezien :|
Ik heb hier al tijden niemand hier een review zien plaatsen. Zou leuk zijn als onze leden ook eens hun ongezouten mening over een game hier zouden neerzetten in de vorm van een review. :cool: We hebben de ruimte ervoor en het is jammer om te zien dat er eigenlijk zo weinig gebruik van wordt gemaakt.
hopelijk zitten de meesten niet uit hun neus te eten dan :idea:

Re: Onze blog binnen

45
Gamefreak wrote:
billie91 wrote:
Gamefreak wrote:
Sora_Lizard wrote:
ShAmPi wrote:oh?
hahaha
Dat stond hier als nieuwe post bij mij. Hahahahaha sowwy
Hahaha, Mellowdude overigens is Youri. Which reminds me .... :idea:
we hebben die gozer hier al effe niet meer gezien :|
Ik heb hier al tijden niemand hier een review zien plaatsen. Zou leuk zijn als onze leden ook eens hun ongezouten mening over een game hier zouden neerzetten in de vorm van een review. :cool: We hebben de ruimte ervoor en het is jammer om te zien dat er eigenlijk zo weinig gebruik van wordt gemaakt.
hopelijk zitten de meesten niet uit hun neus te eten dan :idea:
Wat doen mensen anders in hun vrije tijd. :think:

Edit: Ik zie dat Sora_Lizard mijn wens al in vervulling heeft laten gaan.
Image
cron