Migratie voltooid

1
Beste PressXtoRevive vriend,

We zijn zeer blij met jouw trouwe aanwezigheid op het nieuwe forum van de ex Pure en ex OPM community.
Het forum groeit snel en zo te zien heeft iedereen het naar zijn zin en heb jij ook je vaste stekje gevonden. Helaas hebben we moeten vaststellen dat onze host niet helemaal meekomt met onze wensen. Vaak wordt de site offline gezet voor individuen en regelmatig is de site ook erg langzaam.

Daarom hebben we naar een betere host gezocht en we vertrouwen op de nieuwe mogelijkheden die deze nieuwe omgeving ons gaat bieden. Dit gaat wel gepaard met een migratie van de gehele site. Voor dit onderhoud zullen we zowel de blog als het forum ongeveer 3 dagen offline moeten halen.

Naar verwachting zal op dinsdag 24 maart, tijdstip nog niet bekend, een begin worden gemaakt met de migratie. Uiterlijk vrijdagavond, 27 maart verwachten we weer online te zijn.

Niet voor niets dat we dit moment gekozen hebben, tot 31 maart zal het OPM forum nog online zijn. We hebben daarom een uitwijkmogelijkheid naar het OPM forum. Daar zullen we een speciaal topic inrichten waar we jou kunnen informeren en jij eventuele vragen kunt stellen.

We vertrouwen op jouw begrip en we zien je graag weer terug op het inmiddels bekende PXtR forum.

Met vriendelijke groet,

Frans a.k.a. Sora_Lizard
Community manager PressXtoRevive
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Migratie

6
Al begrijp ik niet goed waarom dat het offline moet gaan? Ik heb een tijdje geleden ook een WP migratie gedaan en die site is van de ene dag op de andere overgezet zonder dat het publiek er iets van gemerkt heeft. Gaat tegenwoordig toch allemaal als een fluitje van een cent, niet?
I do not suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Beta Trial Member since: 07-07-2003
Mac USER , since 28 - 09 - 2006!

Re: Migratie

7
cd_BE wrote:Al begrijp ik niet goed waarom dat het offline moet gaan? Ik heb een tijdje geleden ook een WP migratie gedaan en die site is van de ene dag op de andere overgezet zonder dat het publiek er iets van gemerkt heeft. Gaat tegenwoordig toch allemaal als een fluitje van een cent, niet?
Ik zou het niet weten, dat moet je aan de admins vragen, maar als het de enige oplossing is om later een stabiele omgeving te hebben, dan is het voor mij goed dat we ff offline gaan.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Migratie

9
cd_BE wrote:Al begrijp ik niet goed waarom dat het offline moet gaan? Ik heb een tijdje geleden ook een WP migratie gedaan en die site is van de ene dag op de andere overgezet zonder dat het publiek er iets van gemerkt heeft. Gaat tegenwoordig toch allemaal als een fluitje van een cent, niet?
Zoals Shampi aanhaalt; nieuwe host verzorgt de migratie zelf.
Offline halen leek ons de best oplossing om ervoor te zorgen dat alle comments en posts hier op forum integraal worden overgenomen.
Op die manier hebben we ook de mogelijkheid om, moest er iets foutlopen, in te grijpen zonder voor "paniek" te zorgen omdat de site ineens offline zou gaan.
Image

Re: Migratie

10
dividedx11 wrote:Ik ga mij ook wat koest houden de komende drie dagen :)
Captain Witwicky wrote:Ok begrepen, kzal 3 dagen stil worden...dat gaat moeilijk gaan zeg...
We kunnen gewoon op OPM verder kletsen. Goed die posts komen dan niet hier terecht, maar je hoeft niet te zwijgen. :)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Migratie

11
Sora_Lizard wrote:
dividedx11 wrote:Ik ga mij ook wat koest houden de komende drie dagen :)
Captain Witwicky wrote:Ok begrepen, kzal 3 dagen stil worden...dat gaat moeilijk gaan zeg...
We kunnen gewoon op OPM verder kletsen. Goed die posts komen dan niet hier terecht, maar je hoeft niet te zwijgen. :)
Die migratie komt ideaal, het zijn toch examens :)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Migratie

12
dividedx11 wrote:Die migratie komt ideaal, het zijn toch examens :)
Hetgeen niet wil zeggen dat we elke examentijd gaan migreren. :lol:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Migratie

13
Sora_Lizard wrote:
dividedx11 wrote:Die migratie komt ideaal, het zijn toch examens :)
Hetgeen niet wil zeggen dat we elke examentijd gaan migreren. :lol:
Gelukkig maar :)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Migratie

14
Sora_Lizard wrote:
Captain Witwicky wrote:Ok begrepen, kzal 3 dagen stil worden...dat gaat moeilijk gaan zeg...
We kunnen gewoon op OPM verder kletsen. Goed die posts komen dan niet hier terecht, maar je hoeft niet te zwijgen.
Kzal enkel het hoognodige vermelden dan :P
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
cron