Re: Migratie

32
BozeGozerXrd wrote:
ShAmPi wrote:en alsook de nieuwe host natuurlijk :D
Geeft het eerst eens een week. :p
Ik denk dat de eerste bevindingen toch wel positief zijn? Ik bemerkt alleszins een snellere laadtijd voor het forum en al zeker voor de blog.
Image

Re: Migratie

34
Sanity penguin wrote:
BozeGozerXrd wrote:
ShAmPi wrote:en alsook de nieuwe host natuurlijk :D
Geeft het eerst eens een week. :p
Ik denk dat de eerste bevindingen toch wel positief zijn? Ik bemerkt alleszins een snellere laadtijd voor het forum en al zeker voor de blog.
Ik vind de blog momenteel nog vrij traag laden. Het duurt soms wel 3 seconden voordat deze volledig geladen is. Het forum is zeker sneller, maar die was daarvoor ook niet bijzonder traag.

Re: Migratie voltooid

38
dividedx11 wrote:Blog is volledig geladen in minder dan 1 seconde, je moet natuurlijk ook wel wat goede internetverbinding hebben hè :yawn:
Als alle andere sites en blogs een stuk sneller laden ondanks dat die een stuk meer afbeeldingen en content bevatten lijkt dat me niet de oorzaak. ;)

Re: Migratie voltooid

39
Raar dat het dan bij jou niet werkt, ik zie enkele fracties van een seconde wit scherm en dan in dezelfde seconde is alles geladen bij mij.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Migratie voltooid

40
Conclusie: zowel het forum als de blog hebben aanmerkelijk aan snelheid gewonnen. Tot dusverre heb ik ook nog geen andere verstoringen waargenomen. noch bij mezelf noch bij anderen. De betrouwbaarheid lijkt daarom ook beter te zijn.

Ik denk dat we een juiste beslissing hebben genomen. :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Migratie voltooid

41
Sora_Lizard wrote:Conclusie: zowel het forum als de blog hebben aanmerkelijk aan snelheid gewonnen. Tot dusverre heb ik ook nog geen andere verstoringen waargenomen. noch bij mezelf noch bij anderen. De betrouwbaarheid lijkt daarom ook beter te zijn.

Ik denk dat we een juiste beslissing hebben genomen. :cool:
Klopt, ik merk een grote verbetering. 3 op de 4 keer viel mijn verbinding weg als ik iets op de blog deed en nu loopt alles vlot :D
Image

Re: Migratie voltooid

44
RoyVdW wrote:De snelheid is echt goed. Nergens navigeer ik zo snel bij mijn weten. Nu valt het wel op als je het even gebruikt.
Inderdaad, en ik word ook niet meer van de server gesmeten :)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image
cron