Re: Medals

32
Sora_Lizard wrote:
RoyVdW wrote:Tegen dat de meeste 12000 hebben is er al een PS12 als dit forum dan nog bestaat :P
Tja, de toekomst blijft een lastig te voorspellen iets. Vooral daar mijn glazen bol een paar jaar geleden in duizend scherven gevallen is. Zo best was die overigens niet want hij had zijn eigen dood niet kunnen voorspellen blijkbaar. :|

Divided doet er meer dan 3000 in een jaar, dus die heeft nog maar een jaar of 3 nodig. Welke PS we dan hebben weet ik niet en bij de PS5 is het al twijfelachtig of die nog een fysieke vorm kent. Mss streamen we dan alleen nog maar. :think:
Dat geloof ik niet. De consument kunnen ze niet verplichten om opeens volledig digitaal of virtueel te gaan. Zeker de oudere generatie gamers gaan dit denk ik moeilijker aanvaarden. Er zal altijd wel een fysieke vorm aanwezig zijn ookal is het maar een HDD ter grootte van een envelop.
Image

Re: Medals

33
RoyVdW wrote:
Sora_Lizard wrote:
RoyVdW wrote:Tegen dat de meeste 12000 hebben is er al een PS12 als dit forum dan nog bestaat :P
Tja, de toekomst blijft een lastig te voorspellen iets. Vooral daar mijn glazen bol een paar jaar geleden in duizend scherven gevallen is. Zo best was die overigens niet want hij had zijn eigen dood niet kunnen voorspellen blijkbaar. :|

Divided doet er meer dan 3000 in een jaar, dus die heeft nog maar een jaar of 3 nodig. Welke PS we dan hebben weet ik niet en bij de PS5 is het al twijfelachtig of die nog een fysieke vorm kent. Mss streamen we dan alleen nog maar. :think:
Dat geloof ik niet. De consument kunnen ze niet verplichten om opeens volledig digitaal of virtueel te gaan. Zeker de oudere generatie gamers gaan dit denk ik moeilijker aanvaarden. Er zal altijd wel een fysieke vorm aanwezig zijn ookal is het maar een HDD ter grootte van een envelop.
Ik hoop ook dat het geen waar is maar het zijn wel de woorden van de topman van PlayStation...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Medals

35
zenmaster wrote:Kan ik voor 250 posts geen PSX memory card of controller krijgen? :P
Lol je krijgt de power cord xD


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Medals

36
We hebben officieel ons 100e lid binnen. Een paar keer leek het erop, maar werden we door spambots in de war gebracht.
Deze is nu getest en gekeurd en heeft alles doorstaan en hoewel nog niet erg actief vonden we wel dat we iets te vieren hebben. Zo wilden we eerst het nieuwe member verrassen met een bos bloemen. :flow:
Het tweede idee was hem/haar een medal toe te kennen, zodat we altijd kunnen herkennen wie nr 100 was. :Tb:

Idee nummer drie werd algemeen door de leiding het beste gevonden. Wat zouden we zijn zonder onze trouwe leden? Dus ieder trouw lid krijgt binnenkort een medal en is zo herkenbaar als een van de eerste en trouwe leden. Iedereen deelt dus mee in de feestvreugde. :cool:


Hartelijk dank aan allen! :cool:



PS, als we 250 leden hebben zien we wel weer verder. :D
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu
Attachments
number-100 32.png
number-100 32.png (2.87 KiB) Viewed 1193 times

Re: Medals

37
Sora_Lizard wrote:We hebben officieel ons 100e lid binnen. Een paar keer leek het erop, maar werden we door spambots in de war gebracht.
Deze is nu getest en gekeurd en heeft alles doorstaan en hoewel nog niet erg actief vonden we wel dat we iets te vieren hebben. Zo wilden we eerst het nieuwe member verrassen met een bos bloemen. :flow:
Het tweede idee was hem/haar een medal toe te kennen, zodat we altijd kunnen herkennen wie nr 100 was. :Tb:

Idee nummer drie werd algemeen door de leiding het beste gevonden. Wat zouden we zijn zonder onze trouwe leden? Dus ieder trouw lid krijgt binnenkort een medal en is zo herkenbaar als een van de eerste en trouwe leden. Iedereen deelt dus mee in de feestvreugde. :cool:


Hartelijk dank aan allen! :cool:



PS, als we 250 leden hebben zien we wel weer verder. :D
Yup, he is very real. Heb er op twitter al enkele gesprekken mee gehad en hij was enthousiast. Heb 'm zelfs op twittet al proficiat gewenst ;)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Medals

41
RoyVdW wrote:Ja ik dacht al weer een medal? Maar hoe maak je uit wie actief is dan geef je gwn iedereen een medal of? :)

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Het gaat om de eerste 100 geregistreerden waarvan niet overduidelijk is dat ze een bot zijn. Die bots bannen we onmiddellijk en worden daarna verwijderd.
Image
cron