Re: Medals

46
ShAmPi wrote:Bots zijn geautomatiseerde programs die zich registreren op fora en reclame posten zodat je je lul groter kan laten worden.
Oké hartelijk dank voor die doordachte uitleg.
Image

Re: Medals

48
RoyVdW wrote:
ShAmPi wrote:Bots zijn geautomatiseerde programs die zich registreren op fora en reclame posten zodat je je lul groter kan laten worden.
Oké hartelijk dank voor die doordachte uitleg.
Tis maar kwestie van duidelijk te zijn he. Hehe :cool:
Image

Re: Medals

53
Jee! Ik zie ineens dat ik alweer > 1.500 posts heb geplaatst...! Ik had geen idee dat ik jullie alweer met zoveel onzin heb bestookt!
Wel een van de mooiere medals om te krijgen, vind ik. PSX: waar het allemaal mee begon...!
Image

Re: Medals

56
Er is een nieuwe medal toegevoegd:
Image
Deze medal hebben we bedacht om toe te kennen aan mensen die op de een of andere manier onze site sponsoren. Het is een combinatie van het Japanse teken voor vriendschap en ons X-toets symbool samen omvat door een gouden lauwerkrans.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Medals

58
Sora_Lizard wrote:Er is een nieuwe medal toegevoegd:
Image
Deze medal hebben we bedacht om toe te kennen aan mensen die op de een of andere manier onze site sponsoren. Het is een combinatie van het Japanse teken voor vriendschap en ons X-toets symbool samen omvat door een gouden lauwerkrans.
RoyVdW wrote:
Hoe kan je die medal juist bekomen die wil ik precies wel zoals de andere :smug:
Door onze site financieel of anderszins te sponsoren. Tot dusverre zijn er twee "dragers" van deze medal. :)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu
cron