Re: Medals

61
RoyVdW wrote:Gaan we zo beginnen met er geld voor te vragen :P
Dat zie je verkeerd. Het is precies andersom.

Zoals gezegd zijn er tot op heden twee leden geweest die vrijwillig gemeend hebben om de community te sponsoren. Vervolgens heeft de forumleiding bedacht om hieraan een klein zichtbaar bedankje te koppelen.

Goed, nu die medal er eenmaal is kan het zijn dat er meer mensen zullen willen volgen. In dat licht bezien kun je inderdaad stellen dat deze medal 'te koop' is. Overigens geldt dit alleen voor niet-kaderleden. Het kader stort om de zoveel tijd geld in kas om verder te kunnen en hieraan is geen medal gekoppeld, zij zijn eigenaar van de site.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Medals

62
Sora_Lizard wrote:
RoyVdW wrote:Gaan we zo beginnen met er geld voor te vragen :P
Dat zie je verkeerd. Het is precies andersom.

Zoals gezegd zijn er tot op heden twee leden geweest die vrijwillig gemeend hebben om de community te sponsoren. Vervolgens heeft de forumleiding bedacht om hieraan een klein zichtbaar bedankje te koppelen.

Goed, nu die medal er eenmaal is kan het zijn dat er meer mensen zullen willen volgen. In dat licht bezien kun je inderdaad stellen dat deze medal 'te koop' is. Overigens geldt dit alleen voor niet-kaderleden. Het kader stort om de zoveel tijd geld in kas om verder te kunnen en hieraan is geen medal gekoppeld, zij zijn eigenaar van de site.
Ik heb zelf ooit een keer aangegeven dat ik ook gerust een financiële bijdrage wil leveren aan de site. Moet ik wel eigenlijk weten wat de kosten van de site zijn zodat ik ook een fatsoenlijke donatie kan doen. Het gaat mij niet om die medal, maar puur om deze site draaiende te houden. Ik ben immers hier ook schrijver.
Image

Re: Medals

63
Dat kan ik me inderdaad herinneren. Heb ik toen geen antwoord gegeven? Ik zal nog even terugzoeken. ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Medals

64
billie91 wrote:
Sora_Lizard wrote:
RoyVdW wrote:Gaan we zo beginnen met er geld voor te vragen :P
Dat zie je verkeerd. Het is precies andersom.

Zoals gezegd zijn er tot op heden twee leden geweest die vrijwillig gemeend hebben om de community te sponsoren. Vervolgens heeft de forumleiding bedacht om hieraan een klein zichtbaar bedankje te koppelen.

Goed, nu die medal er eenmaal is kan het zijn dat er meer mensen zullen willen volgen. In dat licht bezien kun je inderdaad stellen dat deze medal 'te koop' is. Overigens geldt dit alleen voor niet-kaderleden. Het kader stort om de zoveel tijd geld in kas om verder te kunnen en hieraan is geen medal gekoppeld, zij zijn eigenaar van de site.
Ik heb zelf ooit een keer aangegeven dat ik ook gerust een financiële bijdrage wil leveren aan de site. Moet ik wel eigenlijk weten wat de kosten van de site zijn zodat ik ook een fatsoenlijke donatie kan doen. Het gaat mij niet om die medal, maar puur om deze site draaiende te houden. Ik ben immers hier ook schrijver.
Ondertussen gevonden:
https://www.pressxtorevive.com/forum/vi ... =15#p49350

Het komt neer op zo'n 150 tot 200 euro per jaar Dat kunnen we gezamenlijk goed bijeen brengen hoewel we graag wat ruimte kweken om leuke dingen mee te doen.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Medals

65
Sora_Lizard wrote:
billie91 wrote:
Sora_Lizard wrote:
RoyVdW wrote:Gaan we zo beginnen met er geld voor te vragen :P
Dat zie je verkeerd. Het is precies andersom.

Zoals gezegd zijn er tot op heden twee leden geweest die vrijwillig gemeend hebben om de community te sponsoren. Vervolgens heeft de forumleiding bedacht om hieraan een klein zichtbaar bedankje te koppelen.

Goed, nu die medal er eenmaal is kan het zijn dat er meer mensen zullen willen volgen. In dat licht bezien kun je inderdaad stellen dat deze medal 'te koop' is. Overigens geldt dit alleen voor niet-kaderleden. Het kader stort om de zoveel tijd geld in kas om verder te kunnen en hieraan is geen medal gekoppeld, zij zijn eigenaar van de site.
Ik heb zelf ooit een keer aangegeven dat ik ook gerust een financiële bijdrage wil leveren aan de site. Moet ik wel eigenlijk weten wat de kosten van de site zijn zodat ik ook een fatsoenlijke donatie kan doen. Het gaat mij niet om die medal, maar puur om deze site draaiende te houden. Ik ben immers hier ook schrijver.
Ondertussen gevonden:
https://www.pressxtorevive.com/forum/vi ... =15#p49350

Het komt neer op zo'n 150 tot 200 euro per jaar Dat kunnen we gezamenlijk goed bijeen brengen hoewel we graag wat ruimte kweken om leuke dingen mee te doen.
Ik heb destijds denk ik daarover heen gelezen. :lol: Dan heb ik nu in elk geval een beeld van hoeveel de website ongeveer kost.
Image

Re: Medals

66
Goed Frans dat begrijp ik wel hoor ik bekeek het wat humoristisch ;) Wat is dan een schappelijke bijdrage? Hoelang zal deze site nog bestaan of blijft dit in tegenstelling tot Pure, A51 en andere gamesites? Deze is volledig losstaand zeker? Heb interesse in een donatie alsook een extra medaille aangezien ik daar actief verder niets voor hoef te doen maar iedereen wel steun :smug: Of kan ik aandelen kopen van deze site :P
Image

Re: Medals

67
RoyVdW wrote:Goed Frans dat begrijp ik wel hoor ik bekeek het wat humoristisch ; ) Wat is dan een schappelijke bijdrage? Hoelang zal deze site nog bestaan of blijft dit in tegenstelling tot Pure, A51 en andere gamesites? Deze is volledig losstaand zeker? Heb interesse in een donatie alsook een extra medaille aangezien ik daar actief verder niets voor hoef te doen maar iedereen wel steun :smug: Of kan ik aandelen kopen van deze site : P
Dat zijn veel vragen in één keer! :)

Ik heb al toegeven dat zoals de situatie nu is, je feitelijk gelijk hebt. Ergens is het ook wel grappig dat het idee door zichzelf is ingehaald. :D

Een schappelijke bijdrage is feitelijk elk bedrag dat het jou waard is dat PXtR bestaat. Ik ga niet verklappen wat anderen hebben bijgedragen, dat is imo privé. Voor ons kleine budget is elk bedrag tussen laten we zeggen € 5,00 en € 25,00 zeer welkom.
Mede dankzij de reeds ontvangen sponsorgelden hebben we voor onze pas geborenen iets leuks kunnen doen. Tegelijkertijd beseffen we dat dit slechts een zeer klein deel van onze community zal bereiken. Daarom broeden we op andere dingen waarmee we meer mensen zouden kunnen verblijden. Prijsvragen hebben we al eerder uitgeprobeerd, maar de response is erg laag gebleken terwijl de kosten voor een game bijvoorbeeld best hoog zijn en intern ingezameld worden onder de kaderleden. Mochten jullie als community ideeën hebben, deel die met ons. Openlijk of via PM aan ons of een van ons.

Hoelang deze site nog zal bestaan hangt voornamelijk van de community af. Zolang we geïnteresseerde leden hebben en de kaderleden de moed, zin en de financiën kunnen opbrengen zullen we blijven bestaan. In tegenstelling tot Pure en OPM vormen wij een geheel onafhankelijk clubje. Dat is een van de redenen waarom we niet aan advertising doen. Het zou makkelijk geld zijn, maar doorgaans stem je dan daar ook je uitgaven op af. Als de adverteerders ineens geen zin meer hebben dan zou het de doodslag voor PXtR kunnen betekenen. Daarmee hebben helaas al ervaring genoeg.

De gang van zaken toen OPM op zijn einde liep is al eens eerder op het forum verschenen alsook op de blog beschreven. 13 mensen staken de koppen bij elkaar en hebben op basis van wederzijds vertrouwen geld gestoken in een nieuwe site. Zo hebben we ons daarmee verplicht om elke twee jaar geld bijeen te leggen om weer de rechten voor de volgende 2 jaar te betalen. Tussendoor gaan we nog wel eens met de hoed rond om bijzondere dingen te kunnen doen tbv de community. Om onafhankelijk te blijven verkopen we dus ook geen aandelen. Stel dat deze in verkeerde handen terecht zouden komen! Weg onafhankelijkheid. Overigens heb ik dit nog wel in onze "boardroom" ter tafel gebracht en kan het zijn dat anderen daar een andere mening over hebben. In dat geval laat ik het jullie nog wel weten.

Mocht je geïnteresseerd zijn om de community te sponsoren, neem dan contact op via PM met Sanity penguin. Hij is onze penningmeester. Vervolgens geeft hij de resultaten weer door aan ondergetekende om het in het kasboek, openbaar voor alle kaderleden, te verwerken. Het vier-ogen principe!
billie91 wrote: Ik heb destijds denk ik daarover heen gelezen. :lol: Dan heb ik nu in elk geval een beeld van hoeveel de website ongeveer kost.
Zie mijn antwoord hierboven. ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Medals

71
RoyVdW wrote:
Kolm wrote:
RoyVdW wrote:Nu ben ik een echte vriend van PXtR :saint: :smug:
Proficiat!
Jij nog niet N.?

Ik heb mijn zinnen nu wel gezet op die PS2 medal of de vraagtekens :hi5:
Als kaderlid kan ze geen vriend van PXtR zijn ;)
Maar congrats Roy! :)
Image

Re: Medals

74
We hebben weer een aantal nieuwe medals in de aanbieding. Deze zijn Trophy Leaderboard gerelateerd en nadere uitleg volgt in het desbetreffende topic. :)

Trophy Leaderboard Seizoen medals Deze medals blijven als je die eenmaal verdiend hebt bij het afsluiten van een Trophy Leaderboard Seizoen.
Cijfers op een zwart schild.

Image
Platinum 1 bij het behalen van een eerste plaats.

Image
Goud 2 bij het behalen van een tweede plaats.

Image
Zilver 3 bij het behalen van een derde plaats.

Image
Brons 4 bij het behalen van een vierde plaats.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu
cron