Re: Medals

77
RoyVdW wrote:Ola nog medals :smug: Bij sommige lijkt de telling fout? Ik zie minder medals dan het cijfer aangeeft?
Ik geloof niet dat ik begrijp wat je bedoelt. :think:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Medals

78
Sora_Lizard wrote:
RoyVdW wrote:Ola nog medals :smug: Bij sommige lijkt de telling fout? Ik zie minder medals dan het cijfer aangeeft?
Ik geloof niet dat ik begrijp wat je bedoelt. :think:
Ja bij paveman bv staat 11 medals en ik tel er maar negen? Of kijk ik er compleet naast?

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Medals

79
Sommige medals heeft hij dubbel.

Als je bij een post van iemand, met je muis/pijltje boven het icoontje staat, staat er tussen haakjes het aantal keer dat iemand een medal heeft gekregen.

Als je op het profiel van iemand kijkt, dan kan je onderaan bij Medals op 'Award details' klikken. Hierbij krijg je een detailoverzicht van alle medals en aan de linkerkant onder de afbeelding staat bij 'Amount' hoe vaak die is toegekend.
Image

Re: Medals

81
We hebben weer een aantal nieuwe medals in de aanbieding. Deze zijn Trophy Leaderboard gerelateerd en nadere uitleg volgt in het desbetreffende topic. :)

Trophy Leaderboard Seizoen medals seizoen 2018-19 Deze medals blijven als je die eenmaal verdiend hebt bij het afsluiten van het Trophy Leaderboard Seizoen 2018 - 2019.
Cijfers op een bordeauxrood schild.

Image
Platinum 1 bij het behalen van een eerste plaats.

Image
Goud 2 bij het behalen van een tweede plaats.

Image
Zilver 3 bij het behalen van een derde plaats.

Image
Brons 4 bij het behalen van een vierde plaats.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Medals

84
Beste vrienden,

Al enige tijd hebben we geen medals meer kunnen uitreiken voor Zeurkous van het jaar of Ui van de eeuw of Beste eigenwijs van het forum, de zogenaamde PXtR Forum Awards. Nu is dat ook niet geheel verwonderlijk want het aantal actieve leden binnen onze community is inmiddels op de vingers van een hand van iemand uit de zagerij te tellen.

Hetgeen niet wegneemt dat we soms iemand om goede redenen zouden kunnen en willen belonen vanwege zijn of haar bijdrage aan de community. Bijvoorbeeld omdat iemand toch regelmatig de tijd en moeite neemt om een vraag of probleem van een ander community lid te beantwoorden of op te lossen, of iemand is niet alleen bereid om maar stelt ook werkelijk tijd en inzet beschikbaar bij het behalen van online trophy’s of brengt elke dag een bloemetje mee voor zijn oude moeder. Om maar wat te noemen.

Image
Hiervoor heeft het kader gemeend een Kruis van Verdienste in het leven te roepen. Een bijzondere medal die zeker niet voor iedereen is weggelegd maar alleen op voordracht van een community- of kaderlid kan worden verkregen.

Hoe gaat dat dan in zijn werk?
- Iemand uit het kader merkt dat ‘Pietje’ opvallend vaak anderen helpt op welke manier dan ook. Hij of zij draagt dan ‘Pietje’ voor voor het Kruis van Verdienste, een KvV.
In de boardroom wordt dan gestemd en bij voldoende, minimaal 4, kaderleden die het voorstel naast de voordrager ook nog ondersteunen levert dit een KvV op voor Pietje’.
- Een willekeurig lid van deze geweldige community kan echter ook een PM sturen naar een van de kaderleden waarin hij of zij ‘Lotje’ voordraagt voor een KvV. Dit dient dan goed onderbouwd te zijn, reden, voorbeelden enz. Het betreffende kaderlid legt dit dan voor in de Boardroom. Het community lid dat de voordracht heeft gedaan telt dan al als een stem vóór. Er zijn weer minimaal 4 kaderleden nodig die het voorstel ook ondersteunen zodat ook 'Lotje' haar KvV krijgt.


Spelregels:
1. Elk community lid kan worden voorgedragen;
2. Elk community lid kan iemand anders voordragen via PM aan een kaderlid;
3. De reden dient duidelijk geformuleerd te worden en goed onderbouwd;
4. Naast degene die voordraagt moeten nog minimaal 4 kaderleden ermee instemmen.
5. Je kunt jezelf niet voordragen;
6. Een kaderlid kan niet op zichzelf stemmen.

Ten overvloede een overzicht van de kaderleden:
Billie91
Daviduvel
Elexus
Gamerke1992
Kolm
Met0t0
NTGSruler
Paveman
Sanity Penguin
ShAmPi
Sora_Lizard
W.O.L.F.
Stuur je PM bij voorkeur naar een kaderlid dat vaak aanwezig is om een vlotte afhandeling te bewerkstelligen. ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Medals

87
Sora_Lizard wrote:Posting. Jouw voortdurende aanwezigheid op het forum willen we ook graag belonen door, naast de veranderende 'Usertitle', ook nog medals toe te kennen.

Image
In den beginne . . . verdien je na 1.500 posts.

Image
Je krijgt er blijkbaar zin in . . . verdien je na 3.500 posts.

Image
Verslingerd aan PlayStation . . . verdien je na 7.000 posts.

Image
Een oude rot in het vak . . . verdien je na 12.000 posts.
Dit was de stand van zaken tot nu toe. Ik moet eerlijk bekennen dat we 'in den beginne' klaarblijkelijk erg optimistisch waren wat betreft het post gedrag van de members. Niet dat het echt tegenvalt in een aantal gevallen maar er wordt toch wel erg lange termijn denken verwacht om de gevraagde aantallen te behalen. :D

Nu is er nog een nieuwe PlayStation aan toegevoegd: de PS5 zodat we de reeks toch al kunnen uitbreiden! Zie hier het nieuwe overzicht:
Image
In den beginne . . . verdien je na 1.500 posts.

Image
Je krijgt er blijkbaar zin in . . . verdien je na 3.500 posts.

Image
Verslingerd aan PlayStation . . . verdien je na 6.500 posts.

Image
Een oude rot in het vak . . . verdien je na 10.000 posts.

Image
xxx xxx xxx xxx xxx . . . verdien je na 14.000 posts.
:O "xxx xxx xxx xxx xxx" ?

Wie o wie komt met de beste titel voor deze medal?

Graag jouw voorstel met een titel in een van de volgende posts! De 5 (halen we dat?) beste / leukste voorstellen zetten we in een poll zodat vervolgens iedereen een stem kan uitbrengen! Iedereen mag maximaal 4 voorstellen doen. Dat hoeft niet in een keer dus weet je nu iets leuks en over een week of zo nog iets anders dan plaats je er nog een post bij! (Dat helpt ook in je postcount :lol: ) We nemen er rustig de tijd voor (tot eind juli?) want vooralsnog zien we niet iemand de 14.000 posts bereiken.

De eerste post zal later worden bijgewerkt. :)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu