[TK] PS Vita + 5 games + hoesje

1
Dag mensen,

Ik verkoop mijn PS Vita + 5 games + hoesje. Het gaat om de PS Vita uit eind 2012. Het apparaat is in perfecte conditie en (helaas) weinig gebruikt. Bijgevoegd is ook het originele doosje met kabels en toebehoren. In de PS Vita zit ook een 16 GB SD kaartje. Naast dat verkoop ik ook 5 games erbij, namelijk Tearaway, Unit 13, Gravity Rush, Killzone: Mercenary en WipeOut 2048. Verder heb ik ook nog een hoesje waarmee je mooi de Vita kunt beschermen.

Vraagprijs incl. alle games en hoesje: €130.

Gr,

Billie91

Edit 1: Correctie: In plaats van Uncharted: Golden Abyss moest er Killzone: Mercenary staan.
Edit 2: Zie link voor meer foto's https://www.marktplaats.nl/a/spelcomput ... =lr&pos=28
Last edited by billie91 on 04 Apr 2017 15:12, edited 2 times in total.
Image

Re: [TK] PS Vita + 5 games + hoesje

4
minermb wrote:Hmm, mij lijkt het wel interessant. Weet echter niet of ik er veel op zal spelen. Zal er dus nog even over nadenken ;)
Voor die prijs zou ik het doen, en zeker ook aangezien je ps+ hebt ;)

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: [TK] PS Vita + 5 games + hoesje

6
minermb wrote:Hmm, mij lijkt het wel interessant. Weet echter niet of ik er veel op zal spelen. Zal er dus nog even over nadenken ;)
Ik speel niet superveel op mijn Vita, maar heb nog altijd geen seconde spijt gehad van mijn aankoop. Een aantal echt heel erg leuke games erop gespeeld en op vakanties gaat ie toch elke keer weer standaard mee.
Image

Re: [TK] PS Vita + 5 games + hoesje

7
paveman wrote:
minermb wrote:Hmm, mij lijkt het wel interessant. Weet echter niet of ik er veel op zal spelen. Zal er dus nog even over nadenken ;)
Ik speel niet superveel op mijn Vita, maar heb nog altijd geen seconde spijt gehad van mijn aankoop. Een aantal echt heel erg leuke games erop gespeeld en op vakanties gaat ie toch elke keer weer standaard mee.
Bij mij exact dezelfde ervaring :)
Image