[GZ] Ratchet & Clank

1
Kans is klein dat ik hier nog vondsten doen, maar ik kan altijd maar eens proberen. Zoals jullie wel weten ben ik een grote Ratchet & Clank verzamelaar. Mocht iemand nog iets beschikbaar hebben, laat het mij gerust weten! Ben momenteel vooral op zoek naar:

demo discs
promo discs
press kits

en eventueel magazine's met R&C op de cover, zoals deze die ik graag zou hebben:
Image
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: [GZ] Ratchet & Clank

7
paveman wrote:Ik heb t even voor je nagekeken, maar helaas niets van R&C tussen mijn oude OPM's (de hele oude heb ik jammer genoeg niet bewaard)
Hartelijk dank voor de moeite!
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: [GZ] Ratchet & Clank

10
FGras wrote:Ik heb nog wel een demodisc uit 2008 met tools of destruction en twee uit 2010 met a crack in time. Ik heb nog niet tussen de boekjes gekeken. Maar uit die tijd heb je vast al?

Image
Nee, uit die tijd heb ik nog niet
Image


Mocht je tijd hebben mag je altijd eens tussen de boekjes kijken.

En op deze demo discs, staan R&C op de cover ervan toevallig?
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

[GZ] Ratchet & Clank

11
dividedx11 wrote:
FGras wrote:Ik heb nog wel een demodisc uit 2008 met tools of destruction en twee uit 2010 met a crack in time. Ik heb nog niet tussen de boekjes gekeken. Maar uit die tijd heb je vast al?

Image
Nee, uit die tijd heb ik nog niet
Image


Mocht je tijd hebben mag je altijd eens tussen de boekjes kijken.

En op deze demo discs, staan R&C op de cover ervan toevallig?
Geen R&C voorkantjes helaas. Bij de demodisc met Tools of Destruction staat er zelfs niks over in de magazine.


Image


Bij de demodisc met A Crack in Time is de review pas een maand later ergens achterin het boekje te vinden. :D

Image


Image


Er kwamen dan ook wel bizar veel en goede games uit in die jaren.
cron