Re: [GZ] Oude OPM

21
RoyVdW wrote:Nee dat is te lang geleden. Voor mij was het oud papier alles bijhouden gaat niet dus goed dat ik er iemand blij mee kon maken.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Op dit moment liggen ze nog bij mijn ouders (alles verhuizen is even nog niet mogelijk :p) maar voor zover mij bijstaat, waren dat enkel OPM's van het PS3 tijdperk en degene die Gamefreak zoekt zijn enkel PS2 tijdperk denk ik :)
Image

Re: [GZ] Oude OPM

26
Gamefreak wrote:niet weggeven hé Capitein Zwartwacky, ik betaal ervoor...

nee, ik heb een tijd na OPM in het graf gehesen was geopteerd voor de UK versie, die was niet slecht maar ik heb toch gepast na een paar edities. Ik miste toch de vertrouwde artikels van Y. Loedts en diens trawanten zoals B. Allosery, M. Yammine, J. Beunckens....
De euhm... emotionele waarde is niet in geld om te zetten, vrees ik :P
Ik was vooral geïnteresseerd in die extra spullen zoals posters, etc bij de OPM UK ... zo herinner ik me nog een Crash Bandicoot 2 walkthrough van onze OPM, man die was geweldig !! :D
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: [GZ] Oude OPM

27
@Temomo, ik heb intussen al een flinke kluif opgegraven, tenzij die paljassen om één of andere manier de verkoop niet meer laten doorgaan

@Kapiteinski, ja is mooi maar ik wil vooral bepaalde artikels van klassiekers lezen, zoals Prince of Persia en nog zoveel andere titels. Ik ben altijd tevreden geweest van de bende van Loedts en co dus zou ik graag hun mening destijds er over weten, is gewoon nostalgie !

Re: [GZ] Oude OPM

29
Hey Glenn, sorry voor het late antwoord, heel druk momenteel.
Ik vrees dat er wellicht geen archieven meer bestaan van die oude nummers. Opslagruimte kost geld, dus oude nummers worden al snel vernietigd nadat een magazine niet meer bestaat. In mijn persoonlijke collectie heb ik geen dubbels, vrees ik.
Als je me zegt welke nummers je precies ontbreekt wil ik wel eens checken bij de oude crew of zij dubbels hebben. Acht de kans klein, maar wil het voor je vragen.
Bedankt voor het verzamelen, ik blik nog steeds met veel nostalgie terug op die jaren. ;)

Mvg
Youri


blijft een sympathieke gozer !!
cron