Re: [GZ] Oude OPM

31
Sora_Lizard wrote:Ik kan dat alleen maar bevestigen. Jammer dat hij zich niet wat vaker op het forum hier vertoont. ;)
hij heeft hier nochtans ooit een profiel aangemaakt maar wellicht is ie zijn paswoord kwijt geraakt...

Re: [GZ] Oude OPM

38
man man, op sommige online verkopers moet je echt heel lang wachten, ik heb een deal maar het duurt erg lang.... als alles goed loopt ben ik nog maar op zoek naar 2 nummers. Die heb ik helaas nog niet in het vizier en ga er niet te veel moeite meer in pompen.

Re: [GZ] Oude OPM

42
Ik vind het vooral opvallend dat ze hun archief dus idd mooi hebben bijgehouden, maar er nu alsnog wel afstand van willen doen ;).
Mijn verzameling is dusdanig beperkt dat het weinig uit had gemaakt, maar als je een vrij complete collectie hebt.... die zal je toch niet voor niets hebben (gehad).
Image

Re: [GZ] Oude OPM

43
ik ben nog op zoek naar één schavuit, dan staak ik de strijd, het gaat om jawel, de zomerspecial 2005. Deze rakker is lastig te vinden maar ik heb hoop hem nog te vinden. Hieronder zien jullie hem Als iemand hem heeft en kwijt wil, let me know, ik betaal er nog flinke stuiver voor.

Image


voor alle duidelijkheid, ik heb de foto niet zelf gemaakt, maar geplukt van het internet. En het gaat dus over de rode, de linkse dus.