[GZ] Oude OPM

1
hoi iedereen, is er iemand hier die oude OPM's op de zolder heeft liggen die stof aan het vreten zijn en die weg mogen ? Ik ben vooral op de zoek naar de periode 2003 en 2004. Ik heb zelf OPM vanaf juli 2005 dus de edities vanaf daar komen niet in aanmerking. Ik heb het es opgezocht, dat is vanaf nummer 47. Het mag al van jaren ervoor. Op het internet vind ik quasi niets....

Re: [GZ] Oude OPM

6
ik had op tweedehands.be gekeken, in Holland marktplaats.nl en er was iemand die een deel van 2004 nog had. Heb hem gecontacteerd. Echter, dit zoekertje was al ruim een jaar oud en ik heb nog niets van de hansworst gehoord...

Re: [GZ] Oude OPM

10
Ik heb echter toch een slagje weten te slaan op Marktplaats. Concreet ben ik nu op zich op zoek naar de nummers oktober 2002 tem mei 2003 en januari 2004 tem juni 2005. De zomerspecial van 2005 zou ook fijn zijn... Nog een flinke brok dus..

Re: [GZ] Oude OPM

12
Mijn oude OPM's geef ik niet weg :D
Ik heb een periode gehad dat ik ze niet heb, ik geloof bij de switch naar PS2.
Een tijdje geleden dacht ik nog de nieuwe OPM's van de UK te laten importeren maar al dat geld en tijd er weer insteken, blurgh....
Succes met de zoektocht!!
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: [GZ] Oude OPM

13
Captain Witwicky wrote:Mijn oude OPM's geef ik niet weg :D
Ik heb een periode gehad dat ik ze niet heb, ik geloof bij de switch naar PS2.
Een tijdje geleden dacht ik nog de nieuwe OPM's van de UK te laten importeren maar al dat geld en tijd er weer insteken, blurgh....
Succes met de zoektocht!!
niet weggeven hé Capitein Zwartwacky, ik betaal ervoor...

nee, ik heb een tijd na OPM in het graf gehesen was geopteerd voor de UK versie, die was niet slecht maar ik heb toch gepast na een paar edities. Ik miste toch de vertrouwde artikels van Y. Loedts en diens trawanten zoals B. Allosery, M. Yammine, J. Beunckens....

Re: [GZ] Oude OPM

14
Nieuwe update. Die kerel waar ik het over had heeft gereageerd. Kans is groot dat ik dus de edities van juli 2004 tem juni 2005 dus ga binnenharken.

Blijft nog over oktober 2002 tem mei 2003 en januari 2004 tem juni 2004 alsook de zomerspecial van 2004 en 2005.

Voorlopig ga ik niet verder dan september 2002. Voorlopig.
cron