Re: [GZ] Oude OPM

62
ik moet nog 5 nummers hebben, allé, ik moet niks. Nummers 1, 2, 3, 8 & 9. Dat zijn mei tem juli 2001 en januari en februari 2002. Als ik die nog vind heb ik de hele f¨ckin reeks van OPM binnengeharkt. Maar helaas, ik ben het zoeken wat beu en ik heb alle belangrijke edities al buit gemaakt. Ik stop met actief te zoeken en als ik de snoodaards nog vind ooit pak ik ze maar nu stop ik, al is er nog een gast op Marktplaats.nl die ging kijken maar ik acht de kans klein dat hij ze heeft.

enfin, ik bedank bij deze Youri Loedts alsook Ben Allosery, allebei oud hoofd-redacteurs van OPM. Ik vroeg hen per mail hoe het ging, Youri zei dat het goed ging met hen en stuurde een foto door, van hem en van Ben die toevallig op bezoek was. Ik dacht eerst dat het een zootje ongeregeld ging zijn maar na de foto's, hieronder, gezien te hebben ben ik gerust gesteld, ze zien er totaal normaal uit, niks op aan te merken. Supergasten !!

Image


Image


BLIJ DAT ALLES GOED MET ZE GAAT !!!

Re: [GZ] Oude OPM

65
met0t0 wrote:Straf dat het u (bijna) gelukt is om alle OPM's te hebben! :cool:
Ook bedankt voor de update, goed om te zien dat ze er nog min of meer levend uitzien :P
haha, deze foto's dateren al van 2009.... maar toch, wacht maar tot je hen op een maandagochtend, ongeschoren ziet.... huiveringwekkend !!
cron