[GZ] Resident Evil & Silent Hill

1
Wel, ik ben op zoek naar alles van Resident Evil en Silent Hill (vooral de games), voor een goedkope prijs, en daarmee bedoel ik toch echt wel vrij goedkoop, geen 20000 euro voor de PS1 games of 25 voor Resident Evil 6 zoals je vind op 2ehands sites. Ik ben niet bereid/kan er gewoon geen grote bedragen aan uitgeven maar als iemand toevallig nog die eerste Resident Evil games heeft liggen rotten op z'n zolder mag je het altijd laten weten ;)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: [GZ] Resident Evil & Silent Hill

2
dividedx11 wrote:Wel, ik ben op zoek naar alles van Resident Evil en Silent Hill (vooral de games), voor een goedkope prijs, en daarmee bedoel ik toch echt wel vrij goedkoop, geen 20000 euro voor de PS1 games of 25 voor Resident Evil 6 zoals je vind op 2ehands sites. Ik ben niet bereid/kan er gewoon geen grote bedragen aan uitgeven maar als iemand toevallig nog die eerste Resident Evil games heeft liggen rotten op z'n zolder mag je het altijd laten weten ;)
Sorry dude, mijn exemplaren doe ik nooit, nooit weg
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: [GZ] Resident Evil & Silent Hill

3
Captain Witwicky wrote:
dividedx11 wrote:Wel, ik ben op zoek naar alles van Resident Evil en Silent Hill (vooral de games), voor een goedkope prijs, en daarmee bedoel ik toch echt wel vrij goedkoop, geen 20000 euro voor de PS1 games of 25 voor Resident Evil 6 zoals je vind op 2ehands sites. Ik ben niet bereid/kan er gewoon geen grote bedragen aan uitgeven maar als iemand toevallig nog die eerste Resident Evil games heeft liggen rotten op z'n zolder mag je het altijd laten weten ;)
Sorry dude, mijn exemplaren doe ik nooit, nooit weg
Geen probleem, als ik ze heb doe ik ze ook nooit weg (veronderstel ik nu toch, je weet nooit hoe het gaat...) Heb je ze allemaal retail?
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image