Re: Marktkraam Colossus

16
dividedx11 wrote: Toch wel hoor, krassen of niet, maakt niet uit (tenzij het echt overdreven is natuurlijk)
Kheb dat toch al een aantal keer voorgehad, maar misschien gebruiken ze dat dan als excuus bij games die ze waarschijnlijk niet meer zouden kwijtgeraken. Die games in kwestie had ik namelijk ook al tweedehands gekocht daar (inclusief enkele krassen).

Re: Marktkraam Colossus

17
Tjeefkeuh wrote:
dividedx11 wrote: Toch wel hoor, krassen of niet, maakt niet uit (tenzij het echt overdreven is natuurlijk)
Kheb dat toch al een aantal keer voorgehad, maar misschien gebruiken ze dat dan als excuus bij games die ze waarschijnlijk niet meer zouden kwijtgeraken. Die games in kwestie had ik namelijk ook al tweedehands gekocht daar (inclusief enkele krassen).
Ze hebben zelfs zo'n machien waarmee ze de krassen kunnen uitdoen, dat kost je 3 euro maar bij used games doen ze dat soms gewoon zelf.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Marktkraam Colossus

18
Ik heb op geen enkele game een kras.
Ik snap dan ook niet hoe mensen krassen krijgen op games/cd/dvd of whatever.
Wanneer je je schijfje uit de speler haalt is het toch echt geen moeite die direct in een doosje te steken?
Image

Re: Marktkraam Colossus

19
ShAmPi wrote:Ik heb op geen enkele game een kras.
Ik snap dan ook niet hoe mensen krassen krijgen op games/cd/dvd of whatever.
Wanneer je je schijfje uit de speler haalt is het toch echt geen moeite die direct in een doosje te steken?
Volledig akkoord. Als ik een kras op een game heb is het omdat ik hem in die staat heb gekocht.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Marktkraam Colossus

20
dividedx11 wrote:Ze hebben zelfs zo'n machien waarmee ze de krassen kunnen uitdoen, dat kost je 3 euro maar bij used games doen ze dat soms gewoon zelf.
"Dat gaat niet bij bluray" zeggen ze dan. Geen idee of dat aan hun machien ligt ofzo.
dividedx11 wrote:
ShAmPi wrote:Ik heb op geen enkele game een kras.
Ik snap dan ook niet hoe mensen krassen krijgen op games/cd/dvd of whatever.
Wanneer je je schijfje uit de speler haalt is het toch echt geen moeite die direct in een doosje te steken?
Volledig akkoord. Als ik een kras op een game heb is het omdat ik hem in die staat heb gekocht.
Bij mij ook. Alleen zie ik bij (slordige) vrienden wel vaak verschrikkelijk lomp gebruik van discs en doosjes.

Re: Marktkraam Colossus

24
en hierbij verkoop ik mijn PS3, het is zover!
Image
PS3 Slim met een harde schijf van 60 GB, + 3 controllers waarvan 2 Dualshock 3 + Sixaxis en 1 alleen Sixaxis.
ook nog een oplaaddock van Speedlink zit erbij.
Image
PS3+controllers 75,-
PS3+controllers+ alle spellen 100,-

prijzen zijn onderhandelbaar
verzendkosten voor koper
Image