[TK][PS3] Verschillende collector's editions

1
Foto's:
http://nl.tinypic.com/a/ao6f7t/1

Het zijn de volgende CE's
TES V skyrim CE
Doos is nog in redelijke staat, voor de rest is alles nog in nieuwstaat aangezien ik het uit de doos heb gehaald en nooit meer aangeraakt :p Geloof ik 1x de game gespeeld maar.

Batman arkham city CE
Goede staat, er hoort alleen nog een soort papier flappie bij die niet op de foto te zien is. Die is niet helemaal recht meer, maar ook niet gescheurd of zo.

Call of duty black ops 2 care package
Goede staat.

Borderlands 2 vault hunters edition
Nooit wat meegedaan ook. Alleen tentoongesteld in mijn kast :p Ik vind alleen het stickervelletje niet heel mooi meer maar ja.

Sonic generations collector's edition
Ik heb de CE ooit apart gekocht zonder game. De game heb ik er later los bijgekocht. Helaas had deze verkoper wel alle blaadjes met codes erop weggegooid dus die zitten er niet meer bij. De game en de rest van de CE is nog een goede staat.

Killzone 3 helghast edition:
Doos is behoorlijk verneukt, de rest is nog in goede staat.

Driver: San Francisco collector's edition
Geen bijzonderheden, gewoon goede staat.

Dead island game of the year twin pack
Game amper gespeeld en de bluetooth headset nooit gebruikt.

Alle dozen zijn in redelijk staat, tenzij anders vermeld. Onderkanten zijn waarschijnlijk wel een beetje bekrast aangezien ze gewoon op de grond hebben gestaan.

Als er ergens codes bijzitten, zijn ze nog ongebruikt. Ik vergeet dat namelijk altijd :P

Prijs:
Bied maar wat. Ik weet niet zo goed wat ik ervoor moet vragen dus ja.. Als ik een of meerdere biedingen heb zal ik ze wel ff proberen online te vergelijken.

Ophalen en verzenden:
Ophalen kan in Beverwijk.
Verzenden kost €6,95 in Nederland (België is tussen €13 en €20 afhankelijk van gewicht) en ik zal altijd proberen de CE op te sturen zodra ik het geld op mijn rekening heb.
Last edited by itsjustme on 23 May 2016 20:47, edited 5 times in total.

Re: [TK][PS3] Verschillende collector's editions

3
zenmaster wrote:Bodje van €60 op Batman.

Die van Sonic gaat ge hier ni kwijtraken denk ik... Gaat voor €250 - €300 weg op eBay enzo. :cool:
Dat zag ik ja, maar die zijn dan wel weer met seal en alles erbij. Deze is zonder origele CE game (ook al zijn die volgens mij exact hetzelfde) en zonder code boekjes. Ik hoop er alsnog wel €200 of zo voor te krijgen. Proberen kan altijd :p

€60 voor batman vind ik op zich wel een mooi bod, maar fsterchele23 had geloof ik ook nog interesse dus sws wacht ik daar nog even op.

Re: [TK][PS3] Verschillende collector's editions

11
Bedankt voor de vertaling :p Mocht ik morgen nog niks op de Batman geboden krijgen mag jij m hebben voor 60.
Colossus wrote:Die van Sonic geen foto zag ik?
Maar hoeveel heb jij er voor betaald dan? Omdat jij ze weg wil doen voor 200 euro?

Ik vind die tas wel mooi van Resistance, ik wil er wel 30 euro voor bieden :)
Heb er geen 200 voor betaalt, maar ik wil er natuurlijk wel winst op maken.

En laat die resistance maar zitten, voor een paar euro meer kan je m gewoon nieuw halen :p met verzendkosten erbij betaal je mij net zoveel als dat je m nieuw kan kopen.
http://www.next-level.nl/playstation/re ... or-edition
Is gewoon een betrouwbare site mocht je interesse hebben.

Re: [TK][PS3] Verschillende collector's editions

14
itsjustme wrote:
zenmaster wrote:Bodje van €60 op Batman.

Die van Sonic gaat ge hier ni kwijtraken denk ik... Gaat voor €250 - €300 weg op eBay enzo. :cool:
Dat zag ik ja, maar die zijn dan wel weer met seal en alles erbij. Deze is zonder origele CE game (ook al zijn die volgens mij exact hetzelfde) en zonder code boekjes. Ik hoop er alsnog wel €200 of zo voor te krijgen. Proberen kan altijd :p

€60 voor batman vind ik op zich wel een mooi bod, maar fsterchele23 had geloof ik ook nog interesse dus sws wacht ik daar nog even op.
Vaak zijn die niet exact hetzelfde. Op het doosje van de game van de CE staat vaak een geel stukje met daarin 'Not to be sold seperately'. Ook bij games die als bundel verkocht worden met een PS4 staat vaak dat tekstje op de gamedoos. De echte fans die 100-den euro's geven gaan daar wel op letten vermoed ik en die willen ook elk papiertje dat er origineel bij zat. Een beetje gek zijn sommigen wel :P De meeste CE's die je verkoopt heb ik helaas al en de paar die overschieten heb ik niet echt interesse in helaas...

Zie deze afb bv van Far Cry 4 waar de limited edition game in de editie met figurine zat:
Image
Image

Re: [TK][PS3] Verschillende collector's editions

15
Kolm wrote:
itsjustme wrote:
zenmaster wrote:Bodje van €60 op Batman.

Die van Sonic gaat ge hier ni kwijtraken denk ik... Gaat voor €250 - €300 weg op eBay enzo. :cool:
Dat zag ik ja, maar die zijn dan wel weer met seal en alles erbij. Deze is zonder origele CE game (ook al zijn die volgens mij exact hetzelfde) en zonder code boekjes. Ik hoop er alsnog wel €200 of zo voor te krijgen. Proberen kan altijd :p

€60 voor batman vind ik op zich wel een mooi bod, maar fsterchele23 had geloof ik ook nog interesse dus sws wacht ik daar nog even op.
Vaak zijn die niet exact hetzelfde. Op het doosje van de game van de CE staat vaak een geel stukje met daarin 'Not to be sold seperately'. Ook bij games die als bundel verkocht worden met een PS4 staat vaak dat tekstje op de gamedoos. De echte fans die 100-den euro's geven gaan daar wel op letten vermoed ik en die willen ook elk papiertje dat er origineel bij zat. Een beetje gek zijn sommigen wel :P De meeste CE's die je verkoopt heb ik helaas al en de paar die overschieten heb ik niet echt interesse in helaas...

Zie deze afb bv van Far Cry 4 waar de limited edition game in de editie met figurine zat:
Image
Bij sonic is dat gelukkig niet het geval. Ik baalde idd wel dat de papiertjes er niet bij zaten maar ja, hij was niet zo heel duur gelukkig.
cron