Re: PXtR Forum Member van het jaar 2015

16
RoyVdW wrote:+1

Het zou ook discriminerend kunnen zijn omdat vrouwen in de minderheid zijn bv. en iedereen maakt onderdeel uit van dit forum. Stomme award die gebaseerd is op vriendjespolitiek en populariteit.
Zie het Forum Lady van het jaar 2015 topic! ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PXtR Forum Member van het jaar 2015

17
Sora_Lizard wrote:
RoyVdW wrote:+1

Het zou ook discriminerend kunnen zijn omdat vrouwen in de minderheid zijn bv. en iedereen maakt onderdeel uit van dit forum. Stomme award die gebaseerd is op vriendjespolitiek en populariteit.
Zie het Forum Lady van het jaar 2015 topic! ;)
Dus dit moet dan het mannentopic zijn terwijl dat toch ook vrouwen gekozen kunnen worden theoretisch gezien? Oneerlijk ze hebben er twee. Blijft discriminatie. Oké geef mij maar de zeurpiet titel dan. Ik heb gelijk.
Image


Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: PXtR Forum Member van het jaar 2015

18
RoyVdW wrote:
Sora_Lizard wrote:. . .
Zie het Forum Lady van het jaar 2015 topic! ;)
Dus dit moet dan het mannentopic zijn terwijl dat toch ook vrouwen gekozen kunnen worden theoretisch gezien? Oneerlijk ze hebben er twee. Blijft discriminatie. Oké geef mij maar de zeurpiet titel dan. Ik heb gelijk.
RoyVdW wrote: Het zou ook discriminerend kunnen zijn omdat vrouwen in de minderheid zijn bv. en iedereen maakt onderdeel uit van dit forum. Stomme award die gebaseerd is op vriendjespolitiek en populariteit.
Hoi Roy,

Ik ben er nu niet zeker van of jij nu serieus bent of niet. Maar zo zouden ook anderen kunnen twijfelen en het kunnen aanvoelen alsof hun serieus bedoelde meningen worden afgedaan als 'vriendjespolitiek'. Hetgeen toch wat beledigend kan overkomen. Dit geldt dan niet alleen voor dit topic maar voor alle topics waarin mensen een uitspraak doen over anderen.

Juist om niet discriminerend over te komen en we duidelijk willen maken dat de gamende vrouw hier van harte welkom is, is deze Award ooit al op een vorige versie van PXtR in het leven geroepen. In het Member van het jaar topic echter maken we geheel geen onderscheid.

Met name daar waar het de Awards betreft met een ietwat negatieve bijklank dienen we met z'n allen elke uitspraak hier toch wel met een korreltje zout te nemen. Vaak is het juist grappig bedoeld en voeren de vorige winnaars vaak hun titel met ere. Of jij de gewaardeerde titel 'Zeurpiet van het jaar 2015' gaat winnen moeten we nog afwachten. Je zult op een democratische manier worden gekozen, of niet.

In ieder geval wens ik je veel succes!

Met vriendschappelijke groet,
Frans
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PXtR Forum Member van het jaar 2015

19
Sora_Lizard wrote: Hoi Roy,

Ik ben er nu niet zeker van of jij nu serieus bent of niet. Maar zo zouden ook anderen kunnen twijfelen en het kunnen aanvoelen alsof hun serieus bedoelde meningen worden afgedaan als 'vriendjespolitiek'. Hetgeen toch wat beledigend kan overkomen. Dit geldt dan niet alleen voor dit topic maar voor alle topics waarin mensen een uitspraak doen over anderen.

Juist om niet discriminerend over te komen en we duidelijk willen maken dat de gamende vrouw hier van harte welkom is, is deze Award ooit al op een vorige versie van PXtR in het leven geroepen. In het Member van het jaar topic echter maken we geheel geen onderscheid.

Met name daar waar het de Awards betreft met een ietwat negatieve bijklank dienen we met z'n allen elke uitspraak hier toch wel met een korreltje zout te nemen. Vaak is het juist grappig bedoeld en voeren de vorige winnaars vaak hun titel met ere. Of jij de gewaardeerde titel 'Zeurpiet van het jaar 2015' gaat winnen moeten we nog afwachten. Je zult op een democratische manier worden gekozen, of niet.

In ieder geval wens ik je veel succes!

Met vriendschappelijke groet,
Frans
Roy heeft wel gelijk dat die "Forum Lady Award" als positieve discriminatie gezien kan worden, maar aangezien het gewoon "ludieke" awards zijn waar niets aan vasthangt maakt dat voor mij echt geen zak uit.

Re: PXtR Forum Member van het jaar 2015

20
Inderdaad, de awards zijn ook maar voor de lol hè "zeurpiet vh jaar", "Shampi vh Jaar", en tis niet dat er iets aan vasthangt hè ;)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Het H.A.A.T. topic

21
al dat geneut heeft er voor gezorgd dat ik minder actief ben hier. Het is mij tijdje geleden gevraagt wat ik er mee bedoelde en hier heb je uw antwoord hierboven met da gezever van discriminatie en vriendjespolitiek urgh
Image

Re: Het H.A.A.T. topic

22
fsterchele23 wrote:al dat geneut heeft er voor gezorgd dat ik minder actief ben hier. Het is mij tijdje geleden gevraagd wat ik er mee bedoelde en hier heb je uw antwoord hierboven met da gezever van discriminatie en vriendjespolitiek urgh
Graag zou ik willen weten wat je hiermee bedoelt. Ik lees niet alles dus het kan zijn dat ik dingen over het hoofd zie. Gaat het over werkelijke discriminatie en vriendjespolitiek? Of stoor jij je aan mensen die zeuren over vermeende discriminatie?

Indien je liever in een PM antwoordt dan is dat ook goed, maar graag zou ik zulke dingen openlijk uitspreken om ervoor te zorgen dat we het gevoel van, kunnen beëindigen. :)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Het H.A.A.T. topic

23
fsterchele23 wrote:al dat geneut heeft er voor gezorgd dat ik minder actief ben hier. Het is mij tijdje geleden gevraagt wat ik er mee bedoelde en hier heb je uw antwoord hierboven met da gezever van discriminatie en vriendjespolitiek urgh
Omdat 1 iemand hier wat zit te zeveren, voel jij je hier niet welkom/ben je hier minder actief? Ik lees eigenlijk elk topic (behalve drinks en series/films, omdat ik 1 niet drink en 2 een stuk minder met series/films heb dan met games) en vind dat er juist heel erg weinig gezeurd wordt i.t.t. typische fora...
Image

Re: Het H.A.A.T. topic

24
Zeven zaventemse zotten zullen zes zomerse zondagen zwemmen zonder zwembroek
Zware zulien zijn zuster zaliger zei
Zo'n zeveraars ze zijn zijle zeker zot zeg
Ze zullen zinken
Image

Re: Het H.A.A.T. topic

25
ShAmPi wrote:Zeven zaventemse zotten zullen zes zomerse zondagen zwemmen zonder zwembroek
Zware zulien zijn zuster zaliger zei
Zo'n zeveraars ze zijn zijle zeker zot zeg
Ze zullen zinken
All hail the wisdom of the Shampi! _O_
Image

Re: Het H.A.A.T. topic

26
Rustig mensen ik heb een pm naar Frans gestuurt en even gezegd dat ik het niet zo serieus bedoel maar als realistische humor aanzie. Dus Sterchele en paveman jullie hebben een foute indruk over wat dit gaat en hier wegblijven om deze reden is jezelf onnodig wegcijferen voor niks en daar heb ik niks mee te maken want ben geen zeveraar.

Als ik echt de zeveraar zou uithangen zoals ik word genoemd zou ik nu zeggen dat ik me beledigd voel door deze uitspraken en dat dit een berisping kan opleveren. (Is weer lachwekkend bedoeld natuurlijk) Zoveel zeg ik niet ;)

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Het H.A.A.T. topic

27
RoyVdW wrote:Rustig mensen ik heb een pm naar Frans gestuurt en even gezegd dat ik het niet zo serieus bedoel maar als realistische humor aanzie. Dus Sterchele en paveman jullie hebben een foute indruk over wat dit gaat en hier wegblijven om deze reden is jezelf onnodig wegcijferen voor niks en daar heb ik niks mee te maken want ben geen zeveraar.

Als ik echt de zeveraar zou uithangen zoals ik wordt genoemd zou ik nu zeggen dat ik me beledigd voel door deze uitspraken en dat dit een berisping kan opleveren. (Is weer lachwekkend bedoeld natuurlijk) Zoveel zeg ik niet ;)

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Mooie reactie en hoe het zou moeten zijn. :cool:
Image

Re: Het H.A.A.T. topic

28
Ik wil hierbij alleen even bevestigen dat ik die PM inderdaad ontvangen heb.

Al met al dus een storm in een glas water, waaruit dan weer blijkt dat men soms toch wat voorzichtig dient te zijn met bepaalde uitspraken. Een glimlach zie je niet in een post. ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Het H.A.A.T. topic

29
ShAmPi wrote:Zeven zaventemse zotten zullen zes zomerse zondagen zwemmen zonder zwembroek
Zware zulien zijn zuster zaliger zei
Zo'n zeveraars ze zijn zijle zeker zot zeg
Ze zullen zinken
Peven Paventemse potten pullen pes pomerse pondagen pwemmen ponder pwembroek
pware pulien pijn puster paliger pei
po peveraars! Pe pijn pijle peker pot peg
Pe pulle pinken!

P van Gendarm door Urbanus van Anus :p
[+] héél oud fragment van voornoemde