PXtR Forum Shampi van het jaar 2015

1
PXtR Forum Shampi van het jaar 2015

Ook een open vraag en zelfs een waarbij het antwoord erg voor de hand lijkt te liggen, echter … iedereen die wel eens het 'It’s all about the drinks’-topic volgt zal begrijpen dat er meer members zijn die wel eens een (goed) glaasje lusten. Dit bestempelt hen nog niet meteen tot zuiplappen natuurlijk.

:bier: :drink:

Schrijf in je antwoord jouw nominatie vet zodat we bij het tellen niemand over het hoofd zien.
Zondag 17 januari, 18u00, worden de polls en de topics gesloten. Uiterlijk zaterdag 23 januari worden de uitslagen bekend gemaakt.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PXtR Forum Shampi van het jaar 2015

4
NTGSruler wrote:gamerke1992. Altijd in voor een nieuw lekker biertje ;)
Thanks
Image
Ik heb mij daarnet nog maar net een sixpack gekocht :D

Ik ga voor met0t0. Hij post ook heel vaak in mijn favoriete topic, waarbij hij meestal een foto post als bewijs van consumptie ;)
Image

Re: PXtR Forum Shampi van het jaar 2015

5
gamerke1992 wrote:
NTGSruler wrote:gamerke1992. Altijd in voor een nieuw lekker biertje ;)
Thanks :) Ik heb mij daarnet nog maar net een sixpack gekocht :D

Ik ga voor met0t0. Hij post ook heel vaak in mijn favoriete topic, waarbij hij meestal een foto post als bewijs van consumptie ;)
Loooolll!! Enjoy! ;)
Image

Re: PXtR Forum Shampi van het jaar 2015

6
ShAmPi wrote:Wolf

Ze drinkt zelfs wel eens een biertje. Maar vooral is de nominatie dat metoto verscheidene bieren laat leren kennen.
Nog eventjes en ze brouwen ook zelf bier!
Thanx :) We zullen zien of een eigen bier er ooit van komt :p

Als je weet hoeveel (verschillende soorten) flesjes hij nog staan heeft kan je niet anders dan het eens zijn met mij: met0t0

Re: PXtR Forum Shampi van het jaar 2015

7
Voor mij is er maar een Shampi dé Shampi en dat is ShAmPi! :bier:

Naast zijn bekende hobby heeft hij nog een belangrijke hobby en dat is het draaiende houden van deze site. Dat doet hij in samenwerking met vooral Sanity penguin. Hier hebben we allemaal veel baat bij! :D
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PXtR Forum Shampi van het jaar 2015

8
gamerke1992 wrote:Ik ga voor met0t0. Hij post ook heel vaak in mijn favoriete topic, waarbij hij meestal een foto post als bewijs van consumptie ;)
Wie zegt dat ik ze na de foto opdrink? :p

Ik ga voor ShAmPi. Qua aantal liters/vaten ervaring steekt hij er bovenuit en ook is hij nu beginnen brouwen.

Re: PXtR Forum Shampi van het jaar 2015

10
met0t0 wrote:
gamerke1992 wrote:Ik ga voor met0t0. Hij post ook heel vaak in mijn favoriete topic, waarbij hij meestal een foto post als bewijs van consumptie ;)
Wie zegt dat ik ze na de foto opdrink?
Image


Ik ga voor ShAmPi. Qua aantal liters/vaten ervaring steekt hij er bovenuit en ook is hij nu beginnen brouwen.
Dus vanaf nu een voor EN na foto posten
Image
Image

Re: PXtR Forum Shampi van het jaar 2015

13
Ik ga akkoord met Roy, beetje vaag als de award vernoemd is naar Shampi en je moet dan op iemand anders stemmen.
Dus ga ik bewust niet stemmen op de vanzelfsprekende winnaar van de Shamp award, dit zijnde Shampi zelf.
Mijn stem gaat naar Gamerke1992 in mijn ogen een al even grote bierliefhebber als Shampi en dus zeker de shampi titel waardig! :D :bier: :bier: :bier: :bier:
Image

Re: PXtR Forum Shampi van het jaar 2015

14
The Wastelander wrote:Ik ga akkoord met Roy, beetje vaag als de award vernoemd is naar Shampi en je moet dan op iemand anders stemmen.
Dus ga ik bewust niet stemmen op de vanzelfsprekende winnaar van de Shamp award, dit zijnde Shampi zelf.
Mijn stem gaat naar Gamerke1992 in mijn ogen een al even grote bierliefhebber als Shampi en dus zeker de shampi titel waardig! :D :bier: :bier: :bier: :bier:
Daar ga ik eentje op drinken :D
Image