PXtR Forum Zeurpiet van het jaar 2015

1
PXtR Forum Zeurpiet van het jaar 2015

Een kan er maar de beste zijn. Graag vernemen we van jullie wie dat het afgelopen jaar was. Indien je er ook nog eens een leuke reden bij verzint dan kunnen we ook nog plezier hebben om onze beste zeurpiet.

:L:

Schrijf in je antwoord jouw nominatie vet zodat we bij het tellen niemand over het hoofd zien.
Zondag 17 januari, 18u00, worden de polls en de topics gesloten. Uiterlijk zaterdag 23 januari worden de uitslagen bekend gemaakt.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PXtR Forum Zeurpiet van het jaar 2015

11
daviduvel wrote:
minermb wrote:Ik stem op RoyVdW. Al dat gezeur soms over trophies :-"
Om deze reden wil ik ook RoyVdW kiezen :P
Ik weet u wonen hé meneer Kopmans! Passeer wekelijks langs u huis. Jaja trophies trophies bling bling, gelukkig is het om deze éne flauwe reden :lol: :D

BozeGozer zal deze altijd winnen zolang hij lid is :saint:
Image

Re: PXtR Forum Zeurpiet van het jaar 2015

12
BozeGozer vind ik persoonlijk niet echt een zeurpiet (voor zover ik het nog gezien heb). Als ik me baseer op wat ik zie (wat voornamelijk het +/- topic is) ga ik weer kiezen voor Kapitein Witwicky, dit voornamelijk door het gigantische aantal post in het +/- topic en de overvloed (jammer genoeg) aan ---'etjes. Ik begrijp de frustraties die hij uit zeker en moedig hem aan om dit te blijven doen als dit hem oplucht, maar toch krijgt hij van mij de Zeurpiet award!
Image

Re: PXtR Forum Zeurpiet van het jaar 2015

13
gamerke1992 wrote:Onze kapitein witwicky. Geen uitleg nodig
Toch wel...
The Wastelander wrote:BozeGozer vind ik persoonlijk niet echt een zeurpiet (voor zover ik het nog gezien heb). Als ik me baseer op wat ik zie (wat voornamelijk het +/- topic is) ga ik weer kiezen voor Kapitein Witwicky, dit voornamelijk door het gigantische aantal post in het +/- topic en de overvloed (jammer genoeg) aan ---'etjes. Ik begrijp de frustraties die hij uit zeker en moedig hem aan om dit te blijven doen als dit hem oplucht, maar toch krijgt hij van mij de Zeurpiet award!
Thanks...I guess :p

Ik ga niet op mezelf stemmen
...
of toch wel
...
pssst Captain Witwicky

Gelukkig ken ik mezelf want ik vind ook dat ik de grootste zeurpiet ben, werkelijk!
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
cron