PXtR Forum Spammer van het jaar 2015

1
PXtR Forum Spammer van het jaar 2015

Eerst een paar weetjes.
1. Volgens urban dictionary kan een forum het best als volgt worden omschreven:
Forum: Best described as a torrent of little children running around in a minefield (users), some armed with weapons (moderators), forums are the flagship of internet discussion, spam, and flame wars.
Smaller forums tend to be more habitable, but the larger ones have many distinct and similar features. For example, within approximately seven seconds of the creation of a topic, you will have at least one reply, guaranteed. Large forums also tend to spawn makeshift caste systems within themselves, and you're automatically a malefactor in the forum until you have a 4-digit post count.
A forum can sometimes be helpful, but normally they become a time consuming and frustrating thing if you pay too much attention to them.

2. Tot de 10 members met de hoogste postcounts behoren:
1 kaderlid voor Social Media
1 lid van de Redactie
2 Site Admins
4 Moderators
1 Community Manager
1 Member
Aan jullie om te bepalen wie de Spammer is van het jaar 2015. :D

:shhhh:

Schrijf in je antwoord jouw nominatie vet zodat we bij het tellen niemand over het hoofd zien.
Zondag 17 januari, 18u00, worden de polls en de topics gesloten. Uiterlijk zaterdag 23 januari worden de uitslagen bekend gemaakt.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PXtR Forum Spammer van het jaar 2015

7
Met0t0 houd zich de laatste tijd wat in en post nuttigere uitleg. Er zijn er verschillende met een belachelijk hoge postcount tegenwoordig. Moeilijke keuze. WitWicky, Met0t0 of Gamefreak. Voor die eerste kerel heb ik soms wel medelijden aan zijn posts te zien in +/- over emotionele en reële dingen dus kan het deze award niet aandoen. Die tweede is gebeterd dus er blijft maar één postfreak over dan. Ik neem Gamefreak.
Image

Re: PXtR Forum Spammer van het jaar 2015

8
met0t0 wrote:Captain Witwicky heeft een snelle start gemaakt op ons nieuwe forum en zo toch ook heel wat posts verzameld.
Ben er zelf van onder de indruk, van mijn count.
En ik vind van mezelf dat ik nauwelijks nog aanwezig ben deze laatste maanden...
RoyVdW wrote:Met0t0 houd zich de laatste tijd wat in en post nuttigere uitleg. Er zijn er verschillende met een belachelijk hoge postcount tegenwoordig. Moeilijke keuze. WitWicky, Met0t0 of Gamefreak. Voor die eerste kerel heb ik soms wel medelijden aan zijn posts te zien in +/- over emotionele en reële dingen dus kan het deze award niet aandoen. Die tweede is gebeterd dus er blijft maar één postfreak over dan. Ik neem Gamefreak.
Lol.

Alom vertegenwoordigd: dividedx11
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
cron