De PXtR Forum Awards 2016

1
De PXtR Forum Awards zijn er weer!

Hier heeft iedereen weer de mogelijkheid om ongezouten zijn of haar positieve mening te geven over van alles en iedereen op het forum van PXtR! Graag denk ik hierbij aan mensen die waardevolle bijdragen leveren aan ons Forum!
^^
Ondemocratisch genoeg heb ik een regel toegevoegd aan de Awards. Iemand kan slechts winnaar zijn in één categorie. Dit om te voorkomen dat we een persoon hebben die in meerdere categorieën wint. Mocht hij of zij bovenaan de telling komen in 2 categorieën dan zal hij of zij winnaar worden waar hij of zij de hoogste score behaalt.
Voorbeeld: X wint bij Member van het jaar met 57% en wint ook bij Zaag van het jaar met 68%, dan wordt hij of zij Zaag van het jaar en de runner-up bij Member van het jaar wordt dan in die categorie uitgeroepen tot winnaar.

Het gaat alleen om het meedoen en mogelijk de eindeloze roem vergezeld met de onuitsprekelijke dank van alle kaderleden uitgedrukt in aangepaste Usertitles (indien gewenst).

Ook dit jaar weer kennen we ons eigenste H.A.A.T. topic (Hobbyclub Awards Afdwaal Topic) waarin je al je gevoelens en afwijkende, afdwalende meningen kwijt kunt. Alle offtopic posts uit topics in dit forum en die van het Game Awards forum worden door onze deskundige moderators naar hier verplaatst!

Veel plezier allen! :hi5:

Later zullen in dit topic ook de uitslagen bekend worden gemaakt! :O
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: De PXtR Forum Awards 2016

2
Beste vrienden,

Ik moet me verontschuldigen. De laatste dagen was ik veel te ziek en daardoor te moe om fatsoenlijke teksten te verzinnen en te schrijven. De definitieve uitslagen volgen een dezer dagen.

:sick:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: De PXtR Forum Awards 2016

3
Sora_Lizard wrote:Beste vrienden,

Ik moet me verontschuldigen. De laatste dagen was ik veel te ziek en daardoor te moe om fatsoenlijke teksten te verzinnen en te schrijven. De definitieve uitslagen volgen een dezer dagen.

:sick:
Oei verzorg jezelf!!! Eerst beter worden terug!!
Image

Re: De PXtR Forum Awards 2016

6
En dan .. na lang wachten .. toch eindelijk de uitslagen! :party:

Alle winnaars van harte gefeliciteerd! :flow: (met een bloemetje van de zaak)

In tegenstelling tot andere jaren werd het schrijven van de begeleidende tekstjes uitgevoerd door meerdere vrijwilligers. Voorwaar een echte Team Effort! Mijn dank is groot!
Sanity penguin wrote:PXtR Forum Grootste Vriendelijke Troll van het jaar 2016
Met enige fierheid mogen wij u GameFreak voorstellen als Grootste Vriendelijke Troll van 2016. De concurrentie had bikkelhard kunnen zijn, ware het niet dat onze geliefde BozeGozer ons verlaten lijkt te hebben. In de coulissen stond echter al een tijdje een waardige opvolger klaar, die met een perfecte score van 100% bewijst dat hij iedereen het nakijken geeft in deze dubieuze categorie. Een waar huzarenstukje waar ongetwijfeld een helse PR-machine achter schuil ging.
paveman wrote:PXtR Forum Papa van het jaar 2016
We hebben hier op dit form inmiddels best wat papa's (en misschien ook wel een paar papa-wannabe's? - vooral goed). Onze allereerste verkiezing voor de persoon op dit forum die deze rol, voor zover we dit in kunnen schatten, het beste invult is glansrijk gewonnen door soon-to-be-daddy-again Colossus! Met maar liefst 50% van de 16 stemmen heeft Colossus zijn lang gekoesterde wens op een award zien worden vervuld. Zijn altijd lovende woorden en prachtige foto's in het membertopic zullen hierin ongetwijfeld enorm in hebben bijgedragen. Op gepaste afstand volgen zowel Sanity penguin als paveman met beide 25% van de stemmen. Voor zover ons bekend is de dochter van mr. en mrs. Penguin tot nu toe het jongste trophy-halende aspirant-lid van dit forum, wat zeker een hoop goodwill bij de stemmers zal hebben gekweekt.

Daarmee ziet het podium er als volgt uit:
2. Sanity penguin/paveman
1. Colossus
Sanity penguin wrote: PXtR Forum Zuiplap van het jaar 2016
Het leek op voorhand een haast gewonnen strijd te zijn voor Shampi maar Gamerke1992 heeft toch nog mooi het vuur aan diens schenen gelegd. De uiteindelijke winnaar met 47% werd Shampi! We zijn momenteel in onderhandeling om degustatieavonden te organiseren en promomateriaal te ontwikkelen. Ad Fundum!
billie91 wrote:PXtR Forum Zeurpiet van het jaar 2016
Zeuren is een vak apart en sommigen beheersen dit vak dan ook maar al te goed. Dit jaar gaat, wat eigenlijk geen verrassing mag zijn, Captain Witwicky ervan door met de prijs Forum Zeurpiet van het jaar 2016. Zijn geklaag kreeg maar liefst 80% van de stemmen. Jullie zijn de Captain vast al wel eens tegen gekomen in het 'Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?-topic' waar hij graag zijn hart lucht. We feliciteren de Captain dan ook met zijn eerste prijs. RoyvdW gaat met de tweede prijs ervandoor en de immers illustere BozeGozer met de derde.
Elexus wrote:PXTR Forum Meest Behulpzaam van het jaar 2016
Iedereen zit wel eens met een prangende vraag waarbij het wereldwijde web niet meteen een antwoord weet te verzinnen. Op het forum staat het bol van de mensen die graag een ander communitylid uit de brand willen helpen. De ene doet dit door vragen te beantwoorden, een ander gaat dan weer tips and tricks verspreiden. Al enkele jaren op rij weet Kolm ervandoor te gaan met de award voor meest behulpzame lid van het jaar. Zo heeft ze altijd een antwoord klaar in het vragentopic en helpt ze anderen ook graag met allerlei andere (al dan niet technische) zaken. Kolm wist 42,9% van de stemmen binnen te halen dus van een overweldigend succes kan hier wel worden gesproken. Op de tweede plaats staat paveman met 21,4% van de stemmen en Sanity Penguin behaalt brons door 14,3% van de stemmen te verzamelen.
met0t0 wrote:PXtR Blog Redactielid van het jaar 2016
Een redactie, dat is toch zo’n plaats waar mensen pas last-minute opduiken en dan met de hulp van een overdosis koffie snel iets proberen schrijven of controleren? Dat kan in volledig professionele context misschien wel gebeuren, maar niet op PXtR! De bijdragen van onze redactieleden komen tot stand door passie voor games en gedrevenheid om onze site telkens dat beetje beter en interessanter te maken.
Uiteindelijk gingen 3 redactieleden met de stemmen lopen. Op de derde plaats vinden we Paveman met 18,2% van de stemmen. Op de tweede plaats staat Billie91 met 36,4% van de stemmen. Met slechts één stem meer dan Billie91, eindigt Maxidomino uiteindelijk op de eerste plaats met 45,5% van de stemmen.
met0t0 wrote:PXtR Blog Column- & Funpenner van het jaar 2016
Niet alleen het gamenieuws komt aan bod op onze blog, we bieden ook unieke stukken binnen het ‘Column & Fun’-genre. Inhoud die onze blog van nog meer eigenheid voorziet omwille van de persoonlijke invalshoeken. Jullie konden deze bijdragen duidelijk smaken, gezien het grote aantal stemmen.
Op een gedeelde derde plaats met elk 5,9% van de stemmen staan Maxidomino en Paveman. De tweede plaats gaat naar Captain Witwicky met 11,8% van de stemmen. Met een overweldigende meerderheid van de stemmen (76,5%) eindigt Elexus op de eerste plaats. Moeilijke games spelen die je niet leuk vindt en er dan een tekst over schrijven, is dus iets waar onze community telkens naar uitkijkt. Veel succes ermee in het komende jaar, Elexus.
Sora_Lizard wrote:PXtR Blog Nieuwslezer van het jaar 2016
Met 93,8% een bijna perfecte uitslag voor de winnaar billie91! Voor de community eigenlijk wat minder want we hadden er graag nog wat "billies" bij gehad. Vaak schrijft hij zijn nieuwsberichten zo snel dat de editors het niet kunnen bijhouden :D Als een goede tweede mogen we dividedx11 noemen.
Sanity penguin wrote:PXtR Forum Spammer van het jaar 2016
Spammen: het dagelijks typen van stukjes tekst, al dan niet in antwoord op iemand anders, al dan niet relevant, al dan niet vervelend. De vereisten zijn dat je sneller moet kunnen typen dan je schaduw en dat je in ware Matrix stijl constant ingeplugd bent op forum. Inhoud is niet van belang, 'kwantiteit boven kwaliteit' prijkt op hun schild als leuze. GameFreak komt procentueel naar voren als winnaar met 53%, maar door de aangepaste regel dat één iemand slechts één categorie kan winnen, verlengt Dividedx11 bij deze zijn titel en laat hij ongetwijfeld zijn hele familie gloeien van trots.
billie91 wrote:PXtR Blog Reviewschrijver van het jaar 2016
De winnaar hier is niet de persoon met de meeste stemmen. In dit geval wint Sanity penguin omdat Elexus al de winnares is bij Blog Column- & Funpenner van het jaar 2016 is. Omdat iedereen bij ons een winnaar is, gaat Sanity penguin in dit geval ervandoor met de eerste prijs Blog Reviewschrijver van het jaar 2016, van harte man. Op de tweede plek zien we de heren Billie91 en Paveman, die beide dus deze plek moeten delen. Elexus krijgt wel een eervolle vermelding dat ze ook in deze categorie eigenlijk had gewonnen, maar niet met zo'n overmacht als in de categorie Blog Column- & Funpenner van het jaar 2016.
Sora_Lizard wrote:PXtR Forum Lady van het jaar 2016
Het liefst zou ze op het forum een crash ... eh crèche inrichten waar ze alle aspirant forummembertjes met lekkere zelfgebakken koekjes zou verwennen en zo zou omtoveren in onze eigenste PXtR koekiemonstertjes. Ze is gek op kinderen en ze kan er goed mee overweg, we houden ons hart vast voor haar liefste vriend met0t0. Dat is in het kort onze Forum Lady van het jaar 2016, W.O.L.F.! Verder mogen in deze contest nog genoemd worden Elexus, Kolm en Mrs.Penguin. Helaas moeten we vaststellen dat sinds haar afwezigheid Tamara slechts kan schitteren door afwezigheid.
billie91 wrote:PXtR Forum Member van het jaar 2016
Met trots mogen we vaststellen dat Tjeefkeuh onze Forum Member van 2016 is. Met maar liefst 92,9% wist hij de enige concurrent, Sora_Lizard, ver achter zich te houden. We kennen Tjeefkeuh vooral van de immens populaire Trophy Leaderboards. Met veel noeste arbeid verzorgt hij wekelijks de leaderboards en daar zijn we natuurlijk erg dankbaar voor. Een terechte winnaar en iemand waar we tegenop kunnen kijken.
billie91 wrote:PXtR Forum Moderator van het jaar 2016
Het was dit keer een felle strijd om de eerste plaats, maar het was Sora_Lizard die iedereen het nakijken gaf. Met 41,2% van de stemmen gaat hij met de Forum Moderator van het jaar 2016 prijs vandoor. Zijn hulp op het forum werd door jullie het meest gezien en gehoord. Op de tweede plek zien met0t0 met 17,6% van de stemmen, wat gezien de enorme concurrentie helemaal niet slecht is. Op de derde plek staat ShAmPi met 11,8% van de stemmen. Dus Sora_Lizard, geniet van de overwinning.

Uiteindelijk heeft dit geresulteerd in 19 uit te reiken medals, waaronder maar liefst 14 gouden! Hierbij dienen we rekening te houden met het feit dat iedereen slechts 1 (één) medal kon winnen, net als vorig jaar, maar dat de aanvullende regel ervoor zorgt dat iemand ook maar in een categorie kon winnen.
Een Award hebben we vergeten op te voeren: De Beste Community van het jaar 2016! Daar zou overigens de winnaar al bij voorbaat vast staan, dat zijn jullie, eh sorry, Dat Zijn Wij! :hug:

Winnaars mogen voor een jaar hun eigen titel "xxxx van 2016" gaan voeren. Slechts indien gewenst en na aanvraag alhier in het topic.

Iedereen bedankt voor het stemmen en tot volgend jaar!

PS, voor iedereen die een poll niet als zodanig herkent is er een Topic Icon ingevoerd dat het mogelijk wat duidelijker maakt:
Image
Titels en medals worden zsm gereed gemaakt. De tellingen zijn in het attachment overzichtelijk gerangschikt!
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu
Attachments
PXtR Awards 2016 Uitslagen.xls
(36 KiB) Downloaded 305 times

Re: De PXtR Forum Awards 2016

8
Zo, de medals zijn nu ook in orde gebracht. Mocht je iets verwachten en er is niets aangekomen, laat het me even weten.

Mijn bijzondere dank gaat uit naar de mensen die dit allemaal weer mogelijk hebben gemaakt! Tevens mijn dank aan die mensen die hun vertrouwen in mij niet hebben opgegeven. :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: De PXtR Forum Awards 2016

11
Sora_Lizard wrote:Zo, de medals zijn nu ook in orde gebracht. Mocht je iets verwachten en er is niets aangekomen, laat het me even weten.

Mijn bijzondere dank gaat uit naar de mensen die dit allemaal weer mogelijk hebben gemaakt! Tevens mijn dank aan die mensen die hun vertrouwen in mij niet hebben opgegeven. :cool:
:cool:
We'll never give up on you! :hi5:
Image
cron