Re: H.A.A.T 2016

4
minermb wrote:Is zuiplap van het jaar misschien niet een overbodige categorie? Iedereen hier weet toch wie die gaat winnen :)
Geen idee wie je bedoelt, ik iig niet. :lol:
Als ik het betreffende topic regelmatig lees dan komen er veel andere namen bovendrijven. ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: H.A.A.T 2016

5
Sora_Lizard wrote:
minermb wrote:Is zuiplap van het jaar misschien niet een overbodige categorie? Iedereen hier weet toch wie die gaat winnen :)
Geen idee wie je bedoelt, ik iig niet. :lol:
Als ik het betreffende topic regelmatig lees dan komen er veel andere namen bovendrijven. ;)
En ik post bijna niet meer in het drink-topic.
Dus er zeker genoeg keuze van leden om te kiezen.
Image

Re: H.A.A.T 2016

6
Super dat je hier weer zoveel energie in hebt gestoken Frans! En dat ondanks het ook voor jou onwijs drukke afgelopen jaar... Echt super!! :hi5:
PS: Most interesting Motm 2016 award gaat wat mij betreft ook naar jou Sora_Lizard
Image

Re: H.A.A.T 2016

9
Ik vind het ook tof dat de awards er weer zijn. :smug:

Wel komen elk jaar dezelfde namen weer naar boven en ik vind het tof dat ik nooit genoemd word :P
ik ben dus niet de spammer, troll, meest behulpzaam etc ik bungel lekker overal tussenin en lekker neutraal voor iedereen :jip:
Image

Re: H.A.A.T 2016

10
Hmm, we hadden een Game-papa van het jaar 2016 als award erbij kunnen zetten. Dan zou jij vast en zeker genomineerd worden! Er zijn inmiddels genoeg papa's op het forum om voor iedereen een keuze te hebben.

Stom van me om daar niet aan te denken. :(
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: H.A.A.T 2016

11
Gelezen in Zeurpiet van het jaar:
Ik stel voor dat als hij wint, wij allemaal samenleggen voor een nieuwe woonst/boot voor de Captain, mijn stem gaat naar: Captain Witwicky
Ik ben bang dat het dan toch niet (veel) verder gaat komen dan dit:
Image
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PXtR Forum Grootste Vriendelijke Troll van het jaar 2016

12
Gamefreak wrote:
W.O.L.F. wrote:Hmm, posts die in een discussie storend zijn zeg je? Wie zou daar nu toch het meest verantwoordelijk voor zijn? Gamefreak misschien?
dat pak ik als een compliment, fel bedankt WOLF, altijd tof om geapprecieerd te worden :)

@divdedxdxdxdx, ik ben Gozer zijn opvolger niet, ik ben zijn leermeester :idea:
Image
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: H.A.A.T 2016

13
Gelezen in Blog Reviewschrijver:
Ik ga voor Paveman. Zijn review over MeiQ: Labyrinth of Death was echt hilarisch.
Hierop toch maar eens de review gelezen, schande over mezelf afroepend door dit nu toe te geven, ik had die blijkbaar gemist. :L: Brutaal heb ik dan toch nog maar een comment toegevoegd. ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: H.A.A.T 2016

14
Sora_Lizard wrote:Gelezen in Blog Reviewschrijver:
Ik ga voor Paveman. Zijn review over MeiQ: Labyrinth of Death was echt hilarisch.
Hierop toch maar eens de review gelezen, schande over mezelf afroepend door dit nu toe te geven, ik had die blijkbaar gemist. :L: Brutaal heb ik dan toch nog maar een comment toegevoegd. ;)
Shame on you! :P
Image