Re: H.A.A.T 2016

17
Sora_Lizard wrote:Hmm, we hadden een Game-papa van het jaar 2016 als award erbij kunnen zetten. Dan zou jij vast en zeker genomineerd worden! Er zijn inmiddels genoeg papa's op het forum om voor iedereen een keuze te hebben.

Stom van me om daar niet aan te denken. :(
Wat doe je nou! Ik zeg net dat ik blij ben dat ik buiten schot blijf :D Haha!

Nee hoor, leuk bedacht!
Game daddy was er vroeger ook bij dacht ik :P
Image

Re: PXtR Beste Actie/Avontuur-game 2016

23
dividedx11 wrote:Uncharted 4 it is ook voor mij. Ik kan wel niet vet zetten in tapa :/
Dan moet je gewoon in tapa tussen en [/b(hekje sluiten) doen. Wel een beetje een gedoe, maar het is wel mogelijk ;)

Ik weet nog niet zeker op welke ik zal stemmen. Ik zit te denken aan ratchet and clank of the last guardian :think:
Image

Re: PXtR Beste Actie/Avontuur-game 2016

24
minermb wrote:
dividedx11 wrote:Uncharted 4 it is ook voor mij. Ik kan wel niet vet zetten in tapa :/
Dan moet je gewoon in tapa tussen en [/b(hekje sluiten) doen. Wel een beetje een gedoe, maar het is wel mogelijk ;)

Ik weet nog niet zeker op welke ik zal stemmen. Ik zit te denken aan ratchet and clank of the last guardian :think:

Wist dat het zoiets was, maar was niet helemaal zeker wat precies, bedankt! ;)
Last edited by dividedx11 on 01 Jan 2017 13:15, edited 2 times in total.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PXtR Beste Actie/Avontuur-game 2016

27
dividedx11 wrote:
minermb wrote:
dividedx11 wrote:Uncharted 4 it is ook voor mij. Ik kan wel niet vet zetten in tapa :/
Dan moet je gewoon in tapa tussen en [/b(hekje sluiten) doen. Wel een beetje een gedoe, maar het is wel mogelijk ;)

Ik weet nog niet zeker op welke ik zal stemmen. Ik zit te denken aan ratchet and clank of the last guardian :think:

Wist dat het zoiets was, maar was niet helemaal zeker wat precies, bedankt! ;)

Ik vond die andere tekst grappiger! :P ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: H.A.A.T 2016

28
met0t0 wrote:paveman was er altijd om hulp te bieden in de gamesessies die we samen gedaan hebben. Anders had ik heel wat minder platinums gehaald :cool:
Het is elke keer erg gezellig geweest, leuk om te doen! :)
Image

Re: H.A.A.T 2016

29
billie91 wrote:Ik zeg hierbij Paveman, omdat hij met regelmaat mij heeft geholpen mijn posts te verbeteren.
En ik maar denken dat ik alleen maar vervelend aan het zagen was... :D
Graag gedaan! Maar wat dit onderwerp betreft hebben ook zeker maxidomino en Elexus heel wat werk verzet!
Image