Re: H.A.A.T 2016

31
Sora_Lizard wrote:Gelezen in Zeurpiet van het jaar:
Ik stel voor dat als hij wint, wij allemaal samenleggen voor een nieuwe woonst/boot voor de Captain, mijn stem gaat naar: Captain Witwicky
Ik ben bang dat het dan toch niet (veel) verder gaat komen dan dit:
Image
Daar past nog net een tv en een Playstation bij, ik zie het probleem niet hoor ;)

Re: H.A.A.T 2016

33
W.O.L.F. wrote:Hoewel hij er minder over zegt is Paveman ook papa eh, mijn stem is voor hem, omdat hij met0t0 laat zien dat je als papa heus nog wel eens kan gamen :)
Thnx W.O.L.F.!
En het klopt helemaal, hoor (ook voor met0t0 :P): 2 (bijna 3) kleintjes hebben belemmert mij in ieder geval niet om te gamen :D

PS: Excuses voor alle keren dat ik eventjes een verdieping lager moest vanwege een of ander huiltje ;)
Image

Re: H.A.A.T 2016

34
Mooi werk, maar ik vind die awards wat overbodig in het algemeen en daarom ga ik niet stemmen. Heb geen voorkeuren. Ik vind iedereen evenwaardig en belangrijk want we zorgen er samen voor dat dit een leuke plek is. Behulpzaam zal ieder van ons wel zijn als er een gerichte vraag gesteld wordt en er geholpen kan worden. Iedereen is lid van het jaar voor mijn part die hier geregeld actief zijn :cool:

Proficiat aan allen het gaat jullie goed in 2017 :party:
Image

Re: PXtR Forum Zeurpiet van het jaar 2016

35
Sanity penguin wrote:Tricky tricky, maar toch Witwicky :p

Niet dat het storend gezeur is, maar er gaat geen dag voorbij zonder een post in het +/- topic. Roy vind ik de laatste tijd wat aan de stille kant in het algemeen :D
Ik kan nog in de magiër business stappen en dan noem ik mezelf Tricky Tricky Witwicky :P
W.O.L.F. wrote:Ik stel voor dat als hij wint, wij allemaal samenleggen voor een nieuwe woonst/boot voor de Captain, mijn stem gaat naar: Captain Witwicky
Een sleutelhangertje werkt ook :lol:

Ik vind dat er hier niemand zeurt dus kan ik moeilijk een naam zeggen (of ik hanteer een andere definitie). Maar als jullie vinden dat ik zeur, wel :cool:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: H.A.A.T 2016

41
paveman wrote:
W.O.L.F. wrote:Hoewel hij er minder over zegt is Paveman ook papa eh, mijn stem is voor hem, omdat hij met0t0 laat zien dat je als papa heus nog wel eens kan gamen :)
Thnx W.O.L.F.!
En het klopt helemaal, hoor (ook voor met0t0 :P): 2 (bijna 3) kleintjes hebben belemmert mij in ieder geval niet om te gamen :D

PS: Excuses voor alle keren dat ik eventjes een verdieping lager moest vanwege een of ander huiltje ;)
Ik zou het erger vinden als je dat huiltje zou negeren :)

Re: H.A.A.T 2016

42
Sora_Lizard wrote:Waar is de PSP naar toe? :O
Er zijn echt nog verassend veel games uitgekomen voor de PSP afgelopen jaar
Image
Nee echt serieus haha
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: H.A.A.T 2016

43
Verleden jaar hebben we de PSP ook al niet meegenomen, maar feitelijk valt die in de PS Vita categorie mijns inziens. :)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: H.A.A.T 2016

45
Sora_Lizard wrote:Verleden jaar hebben we de PSP ook al niet meegenomen, maar feitelijk valt die in de PS Vita categorie mijns inziens. :)
Was ook niet echt serieus bedoelt maar vind het straf dat de psp nog steeds ondersteunt wordt
Image
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image