Re: H.A.A.T 2016

46
dividedx11 wrote:
Sora_Lizard wrote:Verleden jaar hebben we de PSP ook al niet meegenomen, maar feitelijk valt die in de PS Vita categorie mijns inziens. :)
Was ook niet echt serieus bedoelt maar vind het straf dat de psp nog steeds ondersteunt wordt :)
Waarschijnlijk dankzij Japan en het feit dat de Vita praktisch geflopt is

Re: PXtR Beste RPG 2016

49
Tjeefkeuh wrote:
ShAmPi wrote:FF XV
Is dan ook de enige RPG die ik gespeeld heb.
Skyrim ook gekocht maar boeit me totaal niet.
Skyrim moet ge echt zijn tijd geven, de eerste tiental uur moet ge er helaas wat doorploeteren vond ik.
No way dat ik 10u ga ploeteren om amuzement te vinden...

das zoals 10u in de kak van een ander te ploeteren om een euro te vinden...
Image

Re: PXtR Beste RPG 2016

50
ShAmPi wrote:
Tjeefkeuh wrote:
ShAmPi wrote:FF XV
Is dan ook de enige RPG die ik gespeeld heb.
Skyrim ook gekocht maar boeit me totaal niet.
Skyrim moet ge echt zijn tijd geven, de eerste tiental uur moet ge er helaas wat doorploeteren vond ik.
No way dat ik 10u ga ploeteren om amuzement te vinden...

das zoals 10u in de kak van een ander te ploeteren om een euro te vinden...
Ja maar daarna heb ik er wel 400 uur in gestoken

Re: PXtR Beste RPG 2016

51
ShAmPi wrote:
Tjeefkeuh wrote:
ShAmPi wrote:FF XV
Is dan ook de enige RPG die ik gespeeld heb.
Skyrim ook gekocht maar boeit me totaal niet.
Skyrim moet ge echt zijn tijd geven, de eerste tiental uur moet ge er helaas wat doorploeteren vond ik.
No way dat ik 10u ga ploeteren om amuzement te vinden...

das zoals 10u in de kak van een ander te ploeteren om een euro te vinden...


:O

Re: H.A.A.T 2016

53
minermb wrote:Ik ga voor Colossus. De potjes tricky towers waren zeer leuk met hem en ik heb hem dan ook vaak ingemaakt. Hij houdt dan wel weer van de zon... :think:
Dank je wel voor je stem :D
Maar wat heeft tricky towers met de zon te maken ? :P :sun: :sun:
Image

Re: H.A.A.T 2016

54
Colossus wrote:
minermb wrote:Ik ga voor Colossus. De potjes tricky towers waren zeer leuk met hem en ik heb hem dan ook vaak ingemaakt. Hij houdt dan wel weer van de zon... :think:
Dank je wel voor je stem :D
Maar wat heeft tricky towers met de zon te maken ?
Image
:sun: :sun:
Ik houd van tricky Towers, maar ik houd niet van de zon, dus dat was wel even een minpuntje ;)
Image
Image

Re: H.A.A.T 2016

55
Hoi hoi! :jip: :jip: :jip:

Denken jullie nog eens aan de awards? Nog slechts een paar dagen om je stem uit te brengen!

Helaas is er niets te winnen, daar heeft Colossus alsnog voor gezorgd! Ook hier nog slechts een paar dagen om mee te kunnen doen. :silly:
Image
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PXtR Forum Papa van het jaar 2016

57
NTGSruler wrote:Voor mij ook Paveman. Volgens mij in real life ook een prachtige kerel. Trouwens komen stiefvaders hier ook in aanmerking? :lol:
Awww, thnx!
Uiteraard komen stiefvaders ook in aanmerking, tenminste, in mijn beleving wel. Het hangt er in mijn beleving vanaf of je de basisvader nodig hebt om samen met het kind te spelen. Als dat niet het geval is, komt de stiefvader in aanmerking en andersom. :silly:

Het criterium is volgens mij simpel: wordt je Papa genoemd, of niet? ;)

PS: volgens mij ben ik irl precies zoals ik hier ook ben, echt prachtig compliment! Maar goed: het is bekend, iedereen is welkom om eens een bezoekje aan Friesland te brengen :D.
Image

Re: PXtR Forum Papa van het jaar 2016

58
paveman wrote:
NTGSruler wrote:Voor mij ook Paveman. Volgens mij in real life ook een prachtige kerel. Trouwens komen stiefvaders hier ook in aanmerking? :lol:
Awww, thnx!
Uiteraard komen stiefvaders ook in aanmerking, tenminste, in mijn beleving wel. Het hangt er in mijn beleving vanaf of je de basisvader nodig hebt om samen met het kind te spelen. Als dat niet het geval is, komt de stiefvader in aanmerking en andersom. :silly:

Het criterium is volgens mij simpel: wordt je Papa genoemd, of niet? ;)

PS: volgens mij ben ik irl precies zoals ik hier ook ben, echt prachtig compliment! Maar goed: het is bekend, iedereen is welkom om eens een bezoekje aan Friesland te brengen :D.
Kun je in Friesland niet prachtig fietsen?

En papa noemen.. Uh mijn vrouw wil dat eigenlijk niet dat haar dochter mij papa noemt. Ze heeft een biologische vader hé.. Maar ik ben en blijf wel PlusPapa zoals ze dat ook wel eens noemen :cool:
Image

Re: PXtR Forum Papa van het jaar 2016

59
Friesland heeft een hoop mooie gebieden, dat zeker wel. Op fiets-gebied is het enige nadeel dat alles volledig vlak is...
Met de fiets-Elfstedentocht komen in ieder geval een paar prachtige gebieden al aan bod. Wat mij betreft zijn alleen de Friese Meren de echte blikvanger en die doe je daarmee dan weer niet aan... :)

Ik bedoelde niet heel letterlijk Papa noemen, hoor. Mijn zoontje wil me soms ook even geen Papa noemen... Maar binnen jullie gezin lijk je me duidelijk de papa, toch? Hoe niet biologisch ook.. ;)
Image