Re: PXtR Forum Papa van het jaar 2016

62
Die papa's die me dan toch weer een hoop werk bezorgen door, weliswaar zinvolle praat, in het verkeerde topic te plaatsen. Onder die papa's is zelfs een moderator die blijkbaar na langere afwezigheid even op herhaalcursus moet. ;)
NTGSruler wrote:
paveman wrote:
NTGSruler wrote:Voor mij ook Paveman. Volgens mij in real life ook een prachtige kerel. Trouwens komen stiefvaders hier ook in aanmerking? : lol:
Awww, thnx!
Uiteraard komen stiefvaders ook in aanmerking, tenminste, in mijn beleving wel. Het hangt er in mijn beleving vanaf of je de basisvader nodig hebt om samen met het kind te spelen. Als dat niet het geval is, komt de stiefvader in aanmerking en andersom. : silly:

Het criterium is volgens mij simpel: wordt je Papa genoemd, of niet? ; )

PS: volgens mij ben ik irl precies zoals ik hier ook ben, echt prachtig compliment! Maar goed: het is bekend, iedereen is welkom om eens een bezoekje aan Friesland te brengen : D.
Kun je in Friesland niet prachtig fietsen?

En papa noemen.. Uh mijn vrouw wil dat eigenlijk niet dat haar dochter mij papa noemt. Ze heeft een biologische vader hé.. Maar ik ben en blijf wel PlusPapa zoals ze dat ook wel eens noemen :cool:
Twee papa's kan inderdaad verwarrend werken. Ik ken echter een gezin waarin een jochie van 3 of 4 jaar het zelf prima heeft opgelost door de ene moeder mami te noemen en de andere moeder mama! Aan wie de biologische moeder is heeft het ventje geen boodschap en hij heeft er wss ook geen kennis van. Hoewel het gezin een voor velen wat ongewone samenstelling heeft, voel ik me er steeds meteen thuis en gaat het er zeer gemoede(r)lijk aan toe. :hug:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PXtR Forum Papa van het jaar 2016

64
paveman wrote:Friesland heeft een hoop mooie gebieden, dat zeker wel. Op fiets-gebied is het enige nadeel dat alles volledig vlak is...
Met de fiets-Elfstedentocht komen in ieder geval een paar prachtige gebieden al aan bod. Wat mij betreft zijn alleen de Friese Meren de echte blikvanger en die doe je daarmee dan weer niet aan... :)

Ik bedoelde niet heel letterlijk Papa noemen, hoor. Mijn zoontje wil me soms ook even geen Papa noemen... Maar binnen jullie gezin lijk je me duidelijk de papa, toch? Hoe niet biologisch ook.. ;)
Vlak is dik ok hoor! :cool:

Wel mijn vrouw komt eigenlijk best nog goed overeen met haar ex. Dus das wel mooi meegenomen. En de dochter gaat met héél véél plezier naar haar "echte" vader.

@met0t0: hm je kan wel eens gelijk hebben hoor...
Image

Re: H.A.A.T 2016

68
paveman wrote:Mooi dat er op het laatste moment nog zoveel stemmen zijn binnen gekomen. Ik zal de award topics gaan missen! :cry: :D
Zij komen terug! :D
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: H.A.A.T 2016

69
Sora_Lizard wrote:
paveman wrote:Mooi dat er op het laatste moment nog zoveel stemmen zijn binnen gekomen. Ik zal de award topics gaan missen! :cry: :D
Zij komen terug! :D
Ik kijk nu al uit naar het eind van het jaar/begin 2018! :lol:
Ach, eerst nog de uitslagen met de nodige felicitaties over en weer en discussies over de al dan niet correcte uitslagen en natuurlijk de nodige ophef over of er iets mis is gegaan met stemmen, Sora_Lizard die nét voor de stemming nieuws naar buiten bracht over Sanity_Penguïn die banden zou onderhouden met mensen binnen Naughty Dog etc. etc.
Dat gaat (als)nog leuk worden!! :D
Image

Re: H.A.A.T 2016

70
paveman wrote:. . . .
Ik kijk nu al uit naar het eind van het jaar/begin 2018! :lol:
Ach, eerst nog de uitslagen met de nodige felicitaties over en weer en discussies over de al dan niet correcte uitslagen en natuurlijk de nodige ophef over of er iets mis is gegaan met stemmen, Sora_Lizard die nét voor de stemming nieuws naar buiten bracht over Sanity_Penguïn die banden zou onderhouden met mensen binnen Naughty Dog etc. etc.
Dat gaat (als)nog leuk worden!! :D
Volgend jaar wellicht een nieuwe categorie: Onruststoker van het jaar 2017! :evil:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: H.A.A.T 2016

72
Sora_Lizard wrote:
paveman wrote:. . . .
Ik kijk nu al uit naar het eind van het jaar/begin 2018! :lol:
Ach, eerst nog de uitslagen met de nodige felicitaties over en weer en discussies over de al dan niet correcte uitslagen en natuurlijk de nodige ophef over of er iets mis is gegaan met stemmen, Sora_Lizard die nét voor de stemming nieuws naar buiten bracht over Sanity_Penguïn die banden zou onderhouden met mensen binnen Naughty Dog etc. etc.
Dat gaat (als)nog leuk worden!! :D
Volgend jaar wellicht een nieuwe categorie: Onruststoker van het jaar 2017! :evil:
Ik heb dan ook uit goede bron vernomen dat er een remake komt van Crash Bandicoot!
Top secret natuurlijk nog momenteel dus :shh:
Image
cron