Wie is de Forum Moderator van het jaar 2016

Poll ended at 23 Jan 2017 01:24 You may select 1 option

Elexus
Total votes: 1 (6%)
gamerke1992
Total votes: 1 (6%)
Kolm
Total votes: 1 (6%)
met0t0
Total votes: 3 (18%)
NTGSruler
Total votes: 1 (6%)
Sanity penguin
Total votes: 1 (6%)
ShAmPi
Total votes: 2 (12%)
Sora_Lizard
Total votes: 7 (41%)
Total votes: 17

PXtR Forum Moderator van het jaar 2016

1
PXtR Forum Moderator van het jaar 2016
POLL
Het enige soort member waar we er genoeg van hebben. Desondanks toch maar in een poll gedaan. Onze eerbiedwaardige Site Admins, die officieel geen moderator zijn maar zich soms wel als zodanig gedragen, doen dit jaar gezellig mee!
Ook hier weer breng je stem uit op de moderator die het minst lastig was, het vriendelijkst, het joviaalst? O ja, wie heeft het meest voor het forum gedaan in jouw ogen?

Elexus
gamerke1992
Kolm
met0t0
NTGSruler
Sanity penguin
ShAmPi
Sora_Lizard

Schrijf in je antwoord jouw nominatie vet zodat we bij het tellen niemand over het hoofd zien.
Zondag 22 januari, 18u00, worden de polls en de topics gesloten. Uiterlijk in het weekend van 28 januari worden de uitslagen bekend gemaakt.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PXtR Forum Moderator van het jaar 2016

6
Goh, wat lastig... Het klinkt slijmerig en wat over-emotioneel, maar ik waardeer echt ieder van deze mensen enorm. Ik weet ook dat de er mensen bij zitten die misschien niet het meeste hebben gedaan, maar ondertussen enorm druk zijn geweest dat alles wat ze hebben gedaan al echt een offer is geweest.
Misschien dat ik nog iemand bedenk die er dit jaar voor mij het meest uit sprong.
Image

Re: PXtR Forum Moderator van het jaar 2016

10
Dit was weer een zeer moeilijke, want ik weet dat er achter de schermen toch heel wat werk kruipt in het onderhouden van ons bescheiden forum.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PXtR Forum Moderator van het jaar 2016

12
Ook een heel moeilijke omdat ik heel blij ben met het team dat we hier hebben. Mijn stem gaat dit jaar NTGSruler. De laatste tijd kan hij hier minder aanwezig zijn door verbouwingen en dergelijke, maar hij bracht ook altijd goede sfeer :)

Re: PXtR Forum Moderator van het jaar 2016

14
Ik hoop dat iedereen niet alleen hier de naam in vet geplaatst heeft maar tevens in de poll de daarbij behorende keuze heeft aangevinkt! :)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PXtR Forum Moderator van het jaar 2016

15
Mijn stem heb ik dit jaar gegeven aan Sanity. Enorm waardevol hier op het forum. Hij is denk ik wat minder bedreven in het algemene forum maar als het op zaken aankomt om het forum te verbeteren of nieuwe zaken te implementeren is hij er als de kippen bij! Kolm is ook zo ééntje, en eigenlijk iedereen hier. Iedereen draagt op zijn manier bij. Dus een late vote voor Sanity.
Image