PXtR Forum Lady van het jaar 2016

1
PXtR Forum Lady van het jaar 2016

Gezien de preutsheid van mijn zuidelijke buren durf ik hier niet te schrijven wat me op de tong ligt. Het kan natuurlijk zijn dat ik me wat de preutsheid sterk vergis en dat het meer te maken heeft met de bekende kat in het donker. Lieve lezertjes en lezeressen voor commentaar kunnen jullie vanzelfsprekend terecht in het HAAT topic. Kort en goed, hier mogen jullie zelf de Lady van het jaar 2016 voordragen.

Schrijf in je antwoord jouw nominatie vet zodat we bij het tellen niemand over het hoofd zien.
Zondag 22 januari, 18u00, worden de polls en de topics gesloten. Uiterlijk in het weekend van 28 januari worden de uitslagen bekend gemaakt.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PXtR Forum Lady van het jaar 2016

3
Inderdaad niet zo heel veel keuze. Mijn eigen vrouw kiezen zou vermoedelijk fraude zijn (:p) dus dan gaan we voor Elexus
@Frans: vergeet die preutsheid maar even en schrijf wat je wil, ik ben benieuwd ;)
Image

Re: PXtR Forum Lady van het jaar 2016

5
Om het weer spannend te maken kies ik ook voor Kolm
De overige dames zijn ook zeer aardig, maar Kolm heeft me heel erg geholpen met LBP trophies en me zelfs gemotiveerd om voor de platinum(s) te gaan, wat in 2 LBP :Tp:'s geresulteerd heeft, terwijl ik nooit verwacht had een LBP platinum te halen.
Image

Re: PXtR Forum Lady van het jaar 2016

7
Toch mooi dat op ons forum enkele vrouwen zitten, en dat aantal zou zeker nog mogen stijgen. Ik vind het een moeilijke keuze. Kolm doet veel achter de schermen en weet ook iedereen te helpen als er een technisch probleem is, WOLF geeft veel advies en Elexus schrijft leuke columns. Ms. Pinguin hebben we hier niet veel gezien, maar enkel al haar fantastische avatar maakt haar een mede genomineerde voor mij :p Denk dat ik dit jaar dan toch voor Elexus ga, maar was een zeer moeilijk keuze.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image
cron