PXtR Forum Zuiplap van het jaar 2016

1
PXtR Forum Zuiplap van het jaar 2016

Ook een open vraag en zelfs een waarbij het antwoord erg voor de hand lijkt te liggen, echter … iedereen die wel eens het 'It’s all about the drinks’-topic volgt zal begrijpen dat er aardig wat members zijn die wel eens een (goed) glaasje lusten. Dit bestempelt hen nog niet meteen tot zuiplappen natuurlijk.

Schrijf in je antwoord jouw nominatie vet zodat we bij het tellen niemand over het hoofd zien.
Zondag 22 januari, 18u00, worden de polls en de topics gesloten. Uiterlijk in het weekend van 28 januari worden de uitslagen bekend gemaakt.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PXtR Forum Zuiplap van het jaar 2016

3
Ik ken alleen ShAmPi als echte zuiplap. Ik volg het topic over drinken ook amper, maar uit de overige posts maak ik dit gewoon op.
En hij heeft de meeste dronken opmerkingen ^^ (gotta love the guy!)
Image

Re: PXtR Forum Zuiplap van het jaar 2016

4
Sanity penguin wrote:Ik kom niet zo bijster veel in het topic, maar ik ga toch voor Gamerke en de omschrijving van de trophy zal ik in de meest positieve zin opvatten :p
Ik ben mij nu net een pintje aan het inschenken se :p (Vicaris Generaal voor de geïnteresseerden).

Ik kies voor ShAmPi. Hij weet altijd wel alcoholische dranken te mengen in de gesprekken. Het leuke is dat hij zo discussies luchtig weet te maken.
Image

Re: PXtR Forum Zuiplap van het jaar 2016

7
ShAmPi it is for me, niet enkel omdat hij er wel eentje lust, maar ook door de geniale opmerkingen die hij altijd weet te plaatsen.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PXtR Forum Zuiplap van het jaar 2016

14
Eeuwig zonde dat ik zijn posts niet gequoot heb, de teksten waren hilarisch, onleesbaar, maar hilarisch. :lol:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PXtR Forum Zuiplap van het jaar 2016

15
Sora_Lizard wrote:Eeuwig zonde dat ik zijn posts niet gequoot heb, de teksten waren hilarisch, onleesbaar, maar hilarisch. :lol:
En ik was zeer tevreden dat je de desbetreffende post niet had gequoot :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image
cron