PXtR Forum Meest Behulpzaam van het jaar 2016

1
PXtR Forum Meest Behulpzaam van het jaar 2016

Het forum is niet al te groot, het aantal members op zijn best gezegd is erg stabiel en toch zien we regelmatig iemand met een vraag, technisch van aard, naar hulp tijdens een game sessie of een vraag het leven betreffend, steeds is er wel iemand die probeert te helpen, al is het naar de verdoemenis.
Wie vinden jullie, staat steeds weer klaar om een ander uit de brand te helpen?

Schrijf in je antwoord jouw nominatie vet zodat we bij het tellen niemand over het hoofd zien.
Zondag 22 januari, 18u00, worden de polls en de topics gesloten. Uiterlijk in het weekend van 28 januari worden de uitslagen bekend gemaakt.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PXtR Forum Meest Behulpzaam van het jaar 2016

4
Elexus wrote:Voor mij persoonlijk valt de keuze op paveman.
Aww, how sweet! :love: Geen idee waaraan ik deze eer verdien!

Aangezien ik bij forum lady al Kolm genoemd heb, en ik Lexi ook al een keer genoemd heb ga ik voor Sanity_Penguin. Die gast heeft weken en weken gezaag via PM van mij aan moeten horen om een review copy van The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel II en hier erg zijn best voor gedaan om binnen te krijgen. Je zult gek van me zijn geworden, dus verdien je wat mij betreft deze award! ;)
Image

Re: PXtR Forum Meest Behulpzaam van het jaar 2016

14
fsterchele23 wrote:ntgsruler

pracht van nen gast met een hart van goud. staat altijd klaar voor een babbel en helpt maar al te graag met platinumhunten :p :)
Bedankt sterchele! Dit is echt wel deugddoend hoor! :cool:

Go dit vind ik een hele moeilijke.. Steevast staat er altijd wel iemand klaar hier... Dit jaar gaat mijn stem dan ook weer uit naar Kolm. Enorme encyclopedie als het gaat over technische IT mamboejambo. :P
Image

Re: PXtR Forum Meest Behulpzaam van het jaar 2016

15
Deze community valt op door het relatief hoge aantal leden dat echt andere leden probeert te helpen. Al was het maar met een opbeurend woordje.
Op IT technisch vlak blinkt imo wel Kolm uit door haar goede uitleg en sterke onderbouwing waar ook ik vaak plezier van heb.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu