PXtR Blog Redactielid van het jaar 2016

1
PXtR Blog Redactielid van het jaar 2016

We willen graag een forum en blog zijn voor én door de leden. Dit lukt steeds beter, de meeste redactieleden en schrijvers komen weliswaar nog steeds uit het originele kader van de oprichters. Graag moedigen we iedereen aan om ook zelf een steentje aan de blog bij te dragen. Vier leden hebben deze weg inmiddels gevonden en dragen zeer actief bij aan het vullen van de blog. Een professionele author helpt ons allen bij het vinden van de juiste standaard. Tamara heeft het te druk met andere werkzaamheden.
Nu hebben we de mogelijkheid om allen die ons regelmatig van leesvoer voorzien in het zonnetje te zetten. Een van hen zal dan straks de titel Redactielid van het jaar 2016 mogen voeren. Maar er is meer! Lees de andere topics over onze onvolprezen Redactie!

Schrijf in je antwoord jouw nominatie vet zodat we bij het tellen niemand over het hoofd zien.
Zondag 22 januari, 18u00, worden de polls en de topics gesloten. Uiterlijk in het weekend van 28 januari worden de uitslagen bekend gemaakt.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PXtR Blog Redactielid van het jaar 2016

2
Pfoeh! Nog zo'n lastige. Al m'n mede-redactieleden zetten zich met ziel en zaligheid voor de site in.... I can't choose! :cry:
Ik denk er nog eventjes over na en edit deze post wel zodra ik er uit ben... :? :think:
Image

Re: PXtR Blog Redactielid van het jaar 2016

3
Pfoe, zoals paveman zegt inderdaad een zeer moeilijke. Ik moet toegeven dat ik de afgelopen maanden iets minder actief ben geweest op de blog, en billie heeft toch vaak z'n best gedaan om toch nog wat content voor de blog te publiceren, dus dit jaar gaat m'n stem naar hem. Uiteraard ook een zeer dikke merci aan alle andere leden die vaak evenveel moeite in de blog hebben gestoken als billie.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PXtR Blog Redactielid van het jaar 2016

7
Billie! Ik weet hoe moeilijk het is om tijd te vinden om een artikel te schrijven, laat staan de wilskracht die je nodig hebt om iets te scrhijven als je even wat vrije tijd hebt. Hij schrijft nu al een tijdje iedere week een aantal artikels en 't is echt mooi om te zien dat hij dat zo goed kan volhouden. :)
Image

Re: PXtR Blog Redactielid van het jaar 2016

10
Ik weet dat ik een aantal mensen tekort doe indien ik hier een naam schrijf. Echter een persoon laat in de breedte denk ik het beste van zichzelf zien en dat is Maxidomino!
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu
cron